Welcome to Gaia! ::

Reply Konvent & Träffar
J-Cult...läggs ner!?! o_o

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Drevlin
Crew

PostPosted: Thu Aug 31, 2006 1:06 am

Hehe...
Fast riktigt SÅ illa är det inte. Med topic namnet ville jag bara skaffa er uppmärksamhet. Nu när jag väl har den tänker jag länka er vidare till en annan sida på J-Cults hemsida där ordförande, Majkie, har tagit upp nyheten på ett väldigt tjusigt sätt.

Innan ni klickar dock vill jag bara nämna att det är en del text, men inte överdrivet mycket, men ni som intresserar er för J-Cult och deras visningar, samt framtid, BÖR läsa allt. Det kommer ske en hel del förändringar vill jag lova.

Här har ni texten:
http://www.esc-pe.se/forum/viewtopic.php?t=222

I denna topic får ni svara på texten om det är några funderingar ni har o.s.v:
http://www.esc-pe.se/forum/viewtopic.php?t=223

P.S
Ett ryckte som nu börjat spridas (Majkie själv nämner det i en topic på J-Cults hemsida) är att nästa visning som blir av, kan möjligen bli ett nästa DoujinFEST. Alltså kan det komma att bli DoujinFEST 2, fast p.g.a krångel med bokning av CuLTUREN och krockar med andra konvent så kommer inte detta att ske förns i Januari någon gång. Nästa konvent är vi 100% blir tidigast i Januari, men om det blir DoujinFEST 2 är vi inte helt hundra på ännu. Det återstår att se. ^_^ Dock har detta inte något med den tidigare nyheten att göra så därför ska det inte skrivas om det i topicen för svar som jag hänvisade till. Om ni känner att ni vilja diskutera det (men även nyheten) här på Gaia tillåter jag det i denna topic. 3nodding
D.S
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 1:12 am

surprised Ingen medlemsavgift! *dansar* 4laugh

chibi_chan
Captain

Neger i en hink

PostPosted: Thu Aug 31, 2006 9:24 am

Det verkar jättebra. ^^
men kommer det fortfarande heta j-cult? :0

och angående ryktet så hoppas jag att det blir DoujinFEST, för den förra var askul. :3
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 10:42 am

Kommer man fortfarande vara medlem? Tänkte på filmvisningar och sånt, blir väl annorlunda om det inte visas inom en sluten grupp eller nåt ._.;;

Aranea

Daenis

PostPosted: Thu Aug 31, 2006 12:37 pm

jag tycker att joina culturen verkar vara det bättre alternativet :3 och hoppas det kommer funka biggrin
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 11:51 pm

Det låter jättetrevligt.

Niddler

Drevlin
Crew

PostPosted: Fri Sep 01, 2006 12:54 am

Dark Erica
Det verkar jättebra. ^^
men kommer det fortfarande heta j-cult? :0

och angående ryktet så hoppas jag att det blir DoujinFEST, för den förra var askul. :3

Jodå, som jag förstått det så kommer vi helt enkelt bli en subgrupp till CuLTUREN som fortsätter heta J-Cult. 3nodding

Nog en del som hoppas på en till DoujinFEST. Det vore ju kul, men vi får också se hur många som orkar vara med och arrangörer. Det är jobbigt. sweatdrop

Aranea
Kommer man fortfarande vara medlem? Tänkte på filmvisningar och sånt, blir väl annorlunda om det inte visas inom en sluten grupp eller nåt ._.;;

Eftersom det inte krävs något medlemsskap så blir det ju inga medlemmar (där med inget strul med en medlemslista). Så det kommer nu mera nog att bara bli att klampa dit, betala inträde (säg som vanligt, 50kr/dag, så alltid 100kr för en helg) och klampa in.
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 1:49 am

Låter nice att ni slår ihop er med Culturen ^^..

av det jag lästa smile .

Squall83

Aranea

PostPosted: Fri Sep 01, 2006 7:13 am

Drevlin

Aranea

Eftersom det inte krävs något medlemsskap så blir det ju inga medlemmar (där med inget strul med en medlemslista). Så det kommer nu mera nog att bara bli att klampa dit, betala inträde (säg som vanligt, 50kr/dag, så alltid 100kr för en helg) och klampa in.
Jag tänkte mer på det lagliga faktiskt. ._.;;
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 10:02 am

chibi_chan
surprised Ingen medlemsavgift! *dansar* 4laugh

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Drevlin
Crew

PostPosted: Fri Sep 01, 2006 4:37 pm

Aranea

Vet inte hur det blir exakt. Men det ordnar sig nog. xd
PostPosted: Sat Sep 02, 2006 1:19 am

Drevlin
Aranea

Vet inte hur det blir exakt. Men det ordnar sig nog. xd
Det hoppas jag :3

Aranea

Little_Angel86

PostPosted: Sat Sep 23, 2006 3:50 pm

Det som ni ska ha i januari kan ni hade veckan efter julåvet.. så har man "tråkigt" i 5 dagar sen är det konvet!!!!!! yeeyyyy
PostPosted: Thu Jul 02, 2009 6:22 pm

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

The Fury In A Box

Shameless Exhibitionist

Reply
Konvent & Träffar

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas