|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:44 am
Ännu en tråd av mig. Phew, håller jag aldrig tyst? Kort sagt, här postar man sina avatar edits. Hur jag ska översätta det till svenska vet jag inte riktigt. Här är en halvkass Kakashi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:45 am
Jag har redan sagt att den är tuff på MSN, men du säger bara emot. :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:45 am
Sephyre Jag har redan sagt att den är tuff på MSN, men du säger bara emot. :B *sätter på munkavle* Sååå! Hur mår alla idag då? *hostar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:47 am
Sakana-sama Sephyre Jag har redan sagt att den är tuff på MSN, men du säger bara emot. :B *sätter på munkavle* Sååå! Hur mår alla idag då? *hostar* Mrrfff mfff uhhmmffff!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:49 am
Sephyre Sakana-sama Sephyre Jag har redan sagt att den är tuff på MSN, men du säger bara emot. :B *sätter på munkavle* Sååå! Hur mår alla idag då? *hostar* Mrrfff mfff uhhmmffff!! gonk xd *lockar håret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:50 am
Sakana-sama Sephyre Sakana-sama Sephyre Jag har redan sagt att den är tuff på MSN, men du säger bara emot. :B *sätter på munkavle* Sååå! Hur mår alla idag då? *hostar* Mrrfff mfff uhhmmffff!! gonk xd *lockar håret* *lockar tillbaks* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 8:48 am
Sephyre Sakana-sama Sephyre Sakana-sama Sephyre Jag har redan sagt att den är tuff på MSN, men du säger bara emot. :B *sätter på munkavle* Sååå! Hur mår alla idag då? *hostar* Mrrfff mfff uhhmmffff!! gonk xd *lockar håret* *lockar tillbaks* gonk *står och glor* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:15 am
Min andra riktiga edit. Ja, den är väl... inte det bästa man kan hitta, men som sagt, jag är en nybörjare. Åsikter? Jo, tjejen heter Kavosa, Rage Bathed in Blood. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 8:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 8:35 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 8:47 am
hur gör ni?! använder ni bara er fenomenala rit-förmåga? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 8:51 am
 Där är en riktigt gammal XD Har inte orkat göra några på sistone. razz Gillade inte den där särskilt mycket heller.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 8:56 am
Aerals hur gör ni?! använder ni bara er fenomenala rit-förmåga? sweatdrop Jag personligen använder Gimp, ett gratis program.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 8:56 am
Uhm... det är inte så svårt. Handlar mest om färgsinne och sunt förnuft eller nåt. O.o Kanske lite perspektivsinne också. Skuggor är lite knepigt, och jag tänker INTE försöka mig på highlights än på ett tag. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|