Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Synninpaasto Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Carmen LaVihta

PostPosted: Sat Apr 16, 2005 9:23 am

*Muinaiselle kiinalaiselle jumalattarelle pyhitetyssa temppelihuoneessa on hiljaista kun astut sisaan. Sytytat kynttilan ja vajoat maahan hartaan uskonnollisen tunteen vallassa ja tunnustat syntisi suureen aaneen itkien*

Tule tanne tunnustamaan syntisi.Tiedan etta niita loytyy sinultakin ja siunaan ja armahdan sinua ja toivon sinulle parempaa onnea seuraavassa elamassa.Peace.

xd
PostPosted: Sat Apr 16, 2005 9:24 am

No niin,me go first.
Mulla oli tanaan ruotsalaisia asiakkaita,ja kun he kysyivat monelta lopetamme tarjoilun, kerroin heille etta klo 5.Taytta bullshittia...suljemme ruokapuolen 3:lta!!! gonk
Onneksi tyo loppui klo 2...

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Sat Apr 16, 2005 1:41 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sun Apr 17, 2005 4:02 am

ToffeeTigre

Epic Tani

PostPosted: Sun Apr 17, 2005 7:42 am

ninja
PostPosted: Sun Apr 17, 2005 7:56 am

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Sun Apr 17, 2005 9:52 am

Kaytan huijauskoodeja pokemon-peleissa.

Mutta VAIN jos olen mennyt sen jo ilman xiitteja lapi wink En ole hirvean syntinen, siis.
PostPosted: Sun Apr 17, 2005 9:54 am

Taxet
Crew

miraakkeli_88

PostPosted: Sun Apr 17, 2005 10:19 am

Carmen LaVihta
*Muinaiselle kiinalaiselle jumalattarelle pyhitetyssa temppelihuoneessa on hiljaista kun astut sisaan. Sytytat kynttilan ja vajoat maahan hartaan uskonnollisen tunteen vallassa ja tunnustat syntisi suureen aaneen itkien*

Tule tanne tunnustamaan syntisi.Tiedan etta niita loytyy sinultakin ja siunaan ja armahdan sinua ja toivon sinulle parempaa onnea seuraavassa elamassa.Peace.

xd

Minulla jos kella on vaikka mita tunnustettavaa...mutta jatan tallakertaa valiin jos sopii xd Et halua tietaa usko pois! 3nodding
*Kumartaa palvovasti ylipapitarta ja hivuttautuu kohti oviaukkoa pahinta pelaten*
PostPosted: Sun Apr 17, 2005 10:42 am

miraakkeli_88
Carmen LaVihta

xd

Minulla jos kella on vaikka mita tunnustettavaa...mutta jatan tallakertaa valiin jos sopii xd Et halua tietaa usko pois! 3nodding
*Kumartaa palvovasti ylipapitarta ja hivuttautuu kohti oviaukkoa pahinta pelaten*

Takaisin,sina kerettilainen!! twisted

Carmen LaVihta

ToffeeTigre

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 4:27 am

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 4:48 am

Lunttasin tanaan enkun sanakokeessa. xd

Alph-chan
Crew

Tsuzue

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 5:17 am

puhuin taas vaihteeksi paskaa yhesta mun luokkalaisesta kaikille ketka sattu kuulemisetaisyydelle... olen ilkea niille ketka sen ansaitsee, mutta tyhmaahan se silti on... stressed
PostPosted: Mon Apr 18, 2005 5:57 am

Tsuzue
puhuin taas vaihteeksi paskaa yhesta mun luokkalaisesta kaikille ketka sattu kuulemisetaisyydelle... olen ilkea niille ketka sen ansaitsee, mutta tyhmaahan se silti on... stressed
Mieki puhun toisist paskaa niitten selan takana paitsi parist mun hyvast kaverist 3nodding

Epic Tani

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 6:19 am

Sanoin pahasti eraalle melkeinkaverille.

gonk

Muttakun en todellakaan kaivannut seuraa...!
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces