|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 9:23 am
*Muinaiselle kiinalaiselle jumalattarelle pyhitetyssa temppelihuoneessa on hiljaista kun astut sisaan. Sytytat kynttilan ja vajoat maahan hartaan uskonnollisen tunteen vallassa ja tunnustat syntisi suureen aaneen itkien*
Tule tanne tunnustamaan syntisi.Tiedan etta niita loytyy sinultakin ja siunaan ja armahdan sinua ja toivon sinulle parempaa onnea seuraavassa elamassa.Peace.
xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 9:24 am
No niin,me go first. Mulla oli tanaan ruotsalaisia asiakkaita,ja kun he kysyivat monelta lopetamme tarjoilun, kerroin heille etta klo 5.Taytta bullshittia...suljemme ruokapuolen 3:lta!!! gonk Onneksi tyo loppui klo 2...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 1:41 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 4:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 7:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 7:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 9:52 am
Kaytan huijauskoodeja pokemon-peleissa.
Mutta VAIN jos olen mennyt sen jo ilman xiitteja lapi wink En ole hirvean syntinen, siis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 9:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 10:19 am
Carmen LaVihta *Muinaiselle kiinalaiselle jumalattarelle pyhitetyssa temppelihuoneessa on hiljaista kun astut sisaan. Sytytat kynttilan ja vajoat maahan hartaan uskonnollisen tunteen vallassa ja tunnustat syntisi suureen aaneen itkien* Tule tanne tunnustamaan syntisi.Tiedan etta niita loytyy sinultakin ja siunaan ja armahdan sinua ja toivon sinulle parempaa onnea seuraavassa elamassa.Peace. xd Minulla jos kella on vaikka mita tunnustettavaa...mutta jatan tallakertaa valiin jos sopii xd Et halua tietaa usko pois! 3nodding *Kumartaa palvovasti ylipapitarta ja hivuttautuu kohti oviaukkoa pahinta pelaten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 10:42 am
miraakkeli_88 Carmen LaVihta *Muinaiselle kiinalaiselle jumalattarelle pyhitetyssa temppelihuoneessa on hiljaista kun astut sisaan. Sytytat kynttilan ja vajoat maahan hartaan uskonnollisen tunteen vallassa ja tunnustat syntisi suureen aaneen itkien* Tule tanne tunnustamaan syntisi.Tiedan etta niita loytyy sinultakin ja siunaan ja armahdan sinua ja toivon sinulle parempaa onnea seuraavassa elamassa.Peace. xd Minulla jos kella on vaikka mita tunnustettavaa...mutta jatan tallakertaa valiin jos sopii xd Et halua tietaa usko pois! 3nodding *Kumartaa palvovasti ylipapitarta ja hivuttautuu kohti oviaukkoa pahinta pelaten* Takaisin,sina kerettilainen!! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 4:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 4:48 am
Lunttasin tanaan enkun sanakokeessa. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 5:17 am
puhuin taas vaihteeksi paskaa yhesta mun luokkalaisesta kaikille ketka sattu kuulemisetaisyydelle... olen ilkea niille ketka sen ansaitsee, mutta tyhmaahan se silti on... stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 5:57 am
Tsuzue puhuin taas vaihteeksi paskaa yhesta mun luokkalaisesta kaikille ketka sattu kuulemisetaisyydelle... olen ilkea niille ketka sen ansaitsee, mutta tyhmaahan se silti on... stressed Mieki puhun toisist paskaa niitten selan takana paitsi parist mun hyvast kaverist 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 6:19 am
Sanoin pahasti eraalle melkeinkaverille.
gonk
Muttakun en todellakaan kaivannut seuraa...!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|