|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 6:38 am
Eigenlijk een soort bumper thread weer, maar vertel hier wat er momenteel op jouw mind is. Alles waar je dus mee bezig bent etcetera. Graag niet meteen weer na jezelf posten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 6:39 am
Aankomend weekend biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 6:50 am
Ik ben al sinds zatersag ziek, heb feestje van mn vriendin moeten missen, ben vandaag voort eerst thuis gebleven...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 8:00 am
ButtonFly Ik ben al sinds zatersag ziek, heb feestje van mn vriendin moeten missen, ben vandaag voort eerst thuis gebleven... sad Not fun, beterschap meid <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 8:50 am
Stem weg, mensen om me heen zeuren alleen maar (klagen dat ik met mijn leven speel terwijl ik pas fietste toen het GROEN was!!!), ik ben bekaf, moet verdomd stom huiswerk maken, notulen uitwerken en HOEZEE, mag morgen weer naar mijn college om nog meer gezeur aan te horen. En als laatste heb ik een innerlijke frustratie die ik niet kan confronteren en dit alles resulteert in mijn huidige k*thumeur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 9:54 am
The Forbidden Angel Aankomend weekend biggrin Wat ga jij van 't weekend doen dan??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 9:56 am
Ik ga lekker stappen met wat vrienden, en een goede vriendin van em opbeuren. Wat nu aan mijn mind is, bij vriendin natuurlijk. heart Ben net nieuw hier dus eerst ga ik hier alles checken razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:09 am
The Forbidden Angel ButtonFly Ik ben al sinds zatersag ziek, heb feestje van mn vriendin moeten missen, ben vandaag voort eerst thuis gebleven... sad Not fun, beterschap meid <3 Ksal morgen wel weer naar school moeten, gezeur aan horen van de jongens: 'Had je je spreekbeurt nog niet af?', 'Je was bang he?' crying . Omdat ik vandaag eigenlijk mijn spreekbeurt af moest houden stare .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 3:10 am
Diablo 2 spelen ... Ik wil level 50 worden.. Wachten op een speciale post van een meisje >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 7:15 am
[ . Faith . ] The Forbidden Angel Aankomend weekend biggrin Wat ga jij van 't weekend doen dan?? Opzich niet zoveel bijzonders hoor, harstikke rustig weekend. Zaterdag veel engels/duits lezen voor school. En 's avonds naar vriend, zondag shoppen en 's avonds komt vriend. Alleen moet nog even mam over zien te halen dat ik daar zaterdagaaf wat langer kan blijven sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 8:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 5:41 am
Feestje vieren want me zus is jarig. Computeren razz Taart eten biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 7:05 am
Joepie! Ik ben gister begonnen met schetsen voor mijn horror-manga! Echt voor het eerst dat ik serieus bezig ben met een manga! Ik voel me echt geweldig! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 10:57 am
ik denk er over om op bed te gaan.. ik ben beetje moe en heb tentamens voor de deur staan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 12:29 pm
Slaap.
Een goed idee voor een tekening.
Dat ene meisje van school.
Slaap.
Andere versie van eerder genoemde tekening.
Bedenken wat ik met de laatste lesdag aandoe. (Pimps & Bitches thema biggrin )
En dit allemaal tegelijk. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|