|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 5:58 am
Okej nu är jag förvirrad. Jag loggade in idag på gaia. Hade fått fyra pm från folk som sade att jag inte skulle skicka kedjebrev. Ett petition om att ha tillbaka det gamla gaia. Men det är just det, jag har inte skickat det vidare. Jag ser mailet, det ligger i min inbox med en re sak. Men jag har inte skickat något. Vad är det som har hänt? Kan gaia skicka vidare sådana själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 11:38 am
chibi_chan Okej nu är jag förvirrad. Jag loggade in idag på gaia. Hade fått fyra pm från folk som sade att jag inte skulle skicka kedjebrev. Ett petition om att ha tillbaka det gamla gaia. Men det är just det, jag har inte skickat det vidare. Jag ser mailet, det ligger i min inbox med en re sak. Men jag har inte skickat något. Vad är det som har hänt? Kan gaia skicka vidare sådana själv? en konspirasion mot dig O_O FBI är ute efter dig -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 1:30 pm
Oooh jaa...så måste det vara.
Jag tycker det bara är konstigt. Folk får pm från mig som jag inte har skickat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 1:44 pm
akta dig, du kanske har blivit hackad. O: jag fick ett av dig också...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 1:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 3:23 pm
Den enda naturliga förklaringen jag kan komma fram till är att någon bekant till dig som har ditt lösenord har gjort det.
Annars är det Gaia som är konstigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 12:10 pm
Green Eyed skickade något sådant där "give me muh gaia back" till mig, och Shinobi skickade två PMs med "stop whining, don't send me pms!" till mig. Har någon fått något från mig? Jag vill inte ha tillbaka gamla Gaia, om man menar gamla som förra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 24, 2006 12:54 am
det varnas för hackers just nu. och chainleters.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 24, 2006 11:40 am
Chado-kun det varnas för hackers just nu. och chainleters. Det har det väl alltid gjort?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 1:38 am
Mikusagi Chado-kun det varnas för hackers just nu. och chainleters. Det har det väl alltid gjort?kanske de, men jag har sett mer prat om det på forumen här på gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 1:45 pm
Har ni kollat rutan där det står vilka personer PMet skickats till? Tack vare det däringa kommandot friends@gaia, eller hur det är, så har det ju blivit mycket lättare att skicka masskedjebrev. D: Och istället för att skicka enskilda brev till alla "kedjebrevare" så använder de drabbade samma kommando. Vet man med sig att man inte skickat kedjebrev så behöver man inte ta åt sig, så länge det inte skickats till särkilda usernames.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 1:21 am
Chado-kun Mikusagi Chado-kun det varnas för hackers just nu. och chainleters. Det har det väl alltid gjort?kanske de, men jag har sett mer prat om det på forumen här på gaia. Äsch, det är bara du som är mer uppmärksam.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 5:49 am
Mikusagi Chado-kun Mikusagi Chado-kun det varnas för hackers just nu. och chainleters. Det har det väl alltid gjort?kanske de, men jag har sett mer prat om det på forumen här på gaia. Äsch, det är bara du som är mer uppmärksam.haha XD jasså? ja då e de väll de då 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:31 pm
GrimCupid Har ni kollat rutan där det står vilka personer PMet skickats till? Tack vare det däringa kommandot friends@gaia, eller hur det är, så har det ju blivit mycket lättare att skicka masskedjebrev. D: Och istället för att skicka enskilda brev till alla "kedjebrevare" så använder de drabbade samma kommando. Vet man med sig att man inte skickat kedjebrev så behöver man inte ta åt sig, så länge det inte skickats till särkilda usernames. Word. Så är det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|