|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 7:30 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 18, 2006 2:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 19, 2006 3:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 19, 2006 5:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 19, 2006 3:30 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 12:56 am
Wicked Emme my�sk��n l�hde tukemaan muiden etuja omiemme kustannuksella. Sitten ei pidä ottaa mallia Suomen nykyisiltä edustajilta tuolla maailmalla... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 1:55 am
Minä koen asian näin:
Koska kyseessä ei ole kilta, vaan lähinnä unioni, niin mikä ettei. Suomi kilta ei voi menettää itseään tai muutenkaan yhtään mitään muutakaan, saatika saada mitään lisää, koska mikäli alkaa unioni jotain tuossa päättämään, en koe mitenkään että kyseessä olisi jotain suurta ja mullistavaa.
Eli mikäli jotkin haluavat leikkiä politiikkaa, go for it. Mikäli ketään ei kiinnosta koko homma, niin voi siihen liittyä ihan vain huvin ja urheilun vuoksi.
Itselleni asia on niin sanotusti se ja sama.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 4:24 am
Pikku-Timppa Minä koen asian näin: Koska kyseessä ei ole kilta, vaan lähinnä unioni, niin mikä ettei. Suomi kilta ei voi menettää itseään tai muutenkaan yhtään mitään muutakaan, saatika saada mitään lisää, koska mikäli alkaa unioni jotain tuossa päättämään, en koe mitenkään että kyseessä olisi jotain suurta ja mullistavaa. Olen samaa mieltä... Mennään jos mennään tai siiten ei...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 3:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 2:52 am
vois olla ihan hyväkin idea...lueskelin tossa tuota threadiä ja vaikutti ihan mielenkiintoselta (: niin kauan ku ei tarvi pitää jotai "killan uniformua" niin olen mukana mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 2:00 pm
Koska ilmeisesti kukaan ei pahemmin vastusta, ja muutenkin voimme poistua siitä ihan milloin vaan (ja koska minulla ei ole muutakaan tekemistä), ilmoittan että olemme mukana.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 2:09 pm
Seuraavana meillä olisikin vuorossa killan edustajan valinta.
Mikäli sallitte, asetan itseni ehdolle lähinnä vain siksi että olen koneella muutenkin melkein 24/7, ja siitä ajasta suurin osa on tylsää, niin ois jotaki tekemistäki siinä sivussa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 3:18 am
Invictus_88 Thank you for getting back to us. You have been accepted into the Union.
Please inform your members that they are now all free to join the Union Guild if they are interested in discussing their interest, concerns and aspirations. Näin hän vastasi. Joten ei muutakuin sinne jos kiinnostaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 3:47 am
Hiphei!
Miulle käy, että Pikku-Timppa on edustaja. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:25 am
Pikku-Timppa Seuraavana meillä olisikin vuorossa killan edustajan valinta. Mikäli sallitte, asetan itseni ehdolle lähinnä vain siksi että olen koneella muutenkin melkein 24/7, ja siitä ajasta suurin osa on tylsää, niin ois jotaki tekemistäki siinä sivussa. Ai joo, lueskelin noita juttuja ja kattelin, että sinne tarvitaan kai kaksi edustajaa per maa? Mie voin kans asettua ehdolle edustajaksi. Vois pistää ihan kunnon pollin pystyyn asiasta. Tai no eka tietenkin kysely siitä, ketkä haluaa asettua ehdolle. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|