Welcome to Gaia! ::

Reply Konvent & Träffar
Anime kväll 21/07/06 kl17:00 Dagen Efter Gaiaträffen... Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hur många kommer?
  jag kommer!!!!!!!
  Nej kan inte.....
  Jag kanse komer....
View Results

Little_Angel86

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 5:08 am

Nu var det dags f�r en Animekv�ll hos mig igen.. Vi k�r den dirket efter Gaiatr�ffen s� f�r er som ska p� gaiatr�ffen skulle kunna g� p� denna animekv�ll s� att ni inte beh�ver betala f�r resa dit och tillbaka igen... d� blir det en massa pengar som g�r till spillo...

Jag f�r in lite �ver 50-60 pers... man sover p� plats, ta med er sovs�ckar och s�dant om ni vill ha det sk�nt... men ni f�r r�kna med att det kanske inte bli n�got sovande alls... f�r det �r �ppet hela natten..
Om ni vill f�r ni stanna till p� s�ndag f�r jag hyrt lokalen i 3 dagar... men jag vet inte om ni orkar ha en animekv�ll i 3 dagar men vi k�nner v�l om den h�ller p� att d� ut...

Men sist vart ganska lyckat... s� vi f�r se vad som h�nder...

Sandviken... liger 2.2mil fr�n g�vle... 27kr med buss som g�r direkt hem till mig... Denna Animekv�ll �r gratis f�r er. Det kostar mig 300kr. Men sen efter jag har st�dat f�r jag tillbaka pengarna...

De flesta s�ger att det inte �r en Animekv�ll l�ngre, de tycker mer att det �r ett konvent. Om ni har n�gra namnf�rslag s� kanske det kan hj�lpa mig lite..

Ni som inte kommer p� Gaiatr�ffen �r ocks� v�lkomna..
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 1:27 pm

[ Message temporarily off-line ]

GreenKurenai

Little_Angel86

PostPosted: Sun Jun 18, 2006 4:32 pm

PostPosted: Sun Jun 18, 2006 11:38 pm

GreenKurenai

PartEx

PostPosted: Mon Jun 19, 2006 3:01 am

PostPosted: Mon Jun 19, 2006 4:10 am

Little_Angel86

Blixtra
Crew

PostPosted: Mon Jun 19, 2006 4:11 pm

PostPosted: Mon Jun 19, 2006 5:27 pm

Niddler

Little_Angel86

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 3:05 am

I början var det vi ett gäng killar som bara "mös" tillsamans men sen tog någon med sej en dans matta och en PS2.. sen vart det störe och vi börja bjuda dit fler till slut vart det mer som ett konvent utan förseljare...
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 8:46 am

yay^^ jag kommer!..tror jag...kanske inte stannar hela natten men kommer gör jag nog biggrin

är sugen på att pröva på en dansmatta...har ingen taktkänsla så skratta inte åt mig då redface ....tar någon med en dansmatta?

Yo-sensei

Little_Angel86

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 9:06 am

Yo-sensei
yay^^ jag kommer!..tror jag...kanske inte stannar hela natten men kommer gör jag nog biggrin

är sugen på att pröva på en dansmatta...har ingen taktkänsla så skratta inte åt mig då redface ....tar någon med en dansmatta?

Me has one att home men ajg ahr itne bärbar daotrn så någon måste ta med sig bärbar med stepmania... också yyker ajg att Yuki ska dra med sig sin dans matta så kan vi ha 4 som dansar... för tv aparater har vi många av...
PostPosted: Thu Jun 29, 2006 3:21 pm

Får se om man har ork n stuffs för att joina en stund på kvällen/arna. Skräpsommarjobb som har sin helg på mån-tis. :'3 Oh well, smällar man får ta.
Har även jag två dansmattor mit konverter och Dancing Stage Fusion om folk känner för att hoppa till det. :3

GrimCupid

Little_Angel86

PostPosted: Sun Jul 02, 2006 6:03 pm

Niddler
"Animekv�ll" tycker jag �r ett mysigt och passande namn... f�rutom att det g�ller flera kv�llar xp D� kan man kalla det animehelg, f�rutsatt att det �r p� en helg (duh?).

Det verkar f�r �vrigt som en bra id� och jag kanske kommer. Jag �terkommer s�kert med klarare besked senare, lite n�rmare inp� "kv�llen".

Ja anime kvällen brukar bara vara 2 dagar men jag boka lokalen i 3 dagar försäkerhets skull om någon skulle vilja stanna längre... jag tänkte att man kanse vill ha bätre valuta för sina pängar...
PostPosted: Tue Jul 18, 2006 11:21 pm

Jag är rätt så säker på att jag kommer att närvara alla dagarna, inklusive Gävleträffen dagen innan. whee

Finns det möjlighet till int0rnet i närheten question

Niddler

Daenis

PostPosted: Wed Jul 19, 2006 1:02 am

Lito jag kommer biggrin !! .. men jag jobbar på fredag XD.. från 1600 till 2000 så jag kan väl komma efter det va ? razz
Reply
Konvent & Träffar

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces