Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Terapia-istunto. Arkihuolesi kaikki heita... Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 4:54 am

... talle topicille, jossa jokaisella on oikeus purkaa huoliaan ja murheitaan.

Eli jos masentaa, niin tanne saa kirjoitella. Ihan mista vain. Kenellakaan ei ole oikeutta sanoa, etta jollakulla ei ole oikeutta olla masentunut, kun hanella menee niin hyvin. Kaikilla on oikeus olla masentunut. Masennus on kuten kipukin, henkilokohtainen tunne, jonka jokainen tuntee omalla tavallaan. (Mina jos kuka sen tiedan.)

Ties vaikka kirjoittaminen auttaisikin. Itseani ainakin se on auttanut, tosin epailen masennukseni olevan kroonista.

Eli purkakaa murheitanne tanne ihan vapaasti. Mikaan murhe ei ole liian pieni.
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:13 am

Miten passeli ajoitus,just tarttisinkin psykiatria...
Eli tulin juuri anniskelusta vastaavan hoitajan tentista,joka oli suhteellisen rankka ja nyt mietityttaa paasinkohan laisinkaan lapi...kysymyksia oli 21,ja kirjoittelin niista yhteensa *koh*12*koh*sivua.Eli kai niissa jotain tietoa pitaisi olla,vai...? sweatdrop Meinasin menna ostamaan ison suklaakakun ja syoda sen itse murheissani...mutta ei ole rahaa,siina toinen murheenryyni. crying

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:15 am

Hm, tunnun uikuttavan asioistani vahan liikaakin mutta heti kun tallainen threadi niin en saa sanaa suustani... eek

...uh... matikankoe tulossa.
Ja... umm... nyt keksin!

Itsetunnon kohotusmenetelmia otetaan vastaan kiitosten kera.
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:18 am

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

Luwina

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 10:21 am

No niita murheitahan loytyy kilokaupalla; koeviikko tulossa - ei yhtaan kappaletta luettuna - kaikki tehtavakki tekematta [yks niista: Kartoita Kempan musaelamaa. No ainaki kirkossa hoilataan aina] - kotilaksyista nyt puhumattakaan - olis parempaaki tekemista ku tarpeettomat fyssan, enkun, matikan, terveystiedon, maantiedon ja kemian kokeet (kaikki perajalkeen) - ja olishan se huonekki hyva siivota ainaki kerran vuodessa - ja pitas ostaa uudet kirjat ens jaksolle - ei rahaa - ei tulevaisuutta. AARGH.

But don't worry, be happy. Oon saanu Inuyashoja ladattua jopa 50! biggrin
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 10:23 am

Luwina

But don't worry, be happy. Oon saanu Inuyashoja ladattua jopa 50! biggrin

Mein Gott!!! eek Kylla sa aurinko paistaa sinne pohjoiseenkin...Mulla on parin minuutin päästä ladattuna Inun osat 116-123.Nami nami,lisaa Shichinintaita. heart domokun Love 'em!! whee

Carmen LaVihta

Wicked
Captain

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 10:51 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Fri Apr 01, 2005 1:25 am

No kiva, etta threadi nayttaa tulleen tarpeeseen.

Mie en taida ihan viela ruveta ruikuttamaan, ku ei juuri talla hetkella masenna. Kyl te saatte kuulla minuu tulevaisuudessa ihan tarpeeksi.

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

thoughtless`

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 4:19 am

Mistas tassa kertoisi. confused Valittaisinko Puumalaisesta vai kenties jostain muusta...

Hmmf. Ma en tajua, miks ihmiset ei tykkaa nahda mun hymyilevan. D: Siis, kun olin torstaina kavellyt Suvin ohi ja se oli moikannut, ja hitaana ihmisena huomasin hanet vasta kaveltyani ohi ja hymyilin siis vastaukseksi. Sitten perjantaina Suvi sanoi, etta mun virnistys on pelottava. *sniffle* Kylla, mulla on hassut hampaat, olen tietoinen asista... -_-' Ma tunnun olevan ainoa joka pitaa niista. Onhan ne hassu yhdistelma, aluksi kaksi vahan tavallista isompaa etuhammasta, normaalit ja sitten sopot torahampaat. ^_^ Itse pidan torahampaistani paljon, ne piristavat ja ovat muutenkin kaytannolliset (kunhan ensin keksisin missa...). Mutta kaikki yleensa juoksee karkuun jos ma edes vilautan hampaitani. >.< Epamukavaa.
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 4:32 am

mankitus
Onhan ne hassu yhdistelma, aluksi kaksi vahan tavallista isompaa etuhammasta, normaalit ja sitten sopot torahampaat. ^_^ Itse pidan torahampaistani paljon, ne piristavat ja ovat muutenkin kaytannolliset (kunhan ensin keksisin missa...).

Minaki haluaisin kunnon torahampaat. Vampyyrihampaat! Oliskohan jossaki myynnissa semmosia, jokka pysyy kunnolla kiinni ja voi vaikka jauhaa purkkaa niita kayttaessaan. Ei semmosia muovisia-heti-rikki-menevia. biggrin

Luwina

thoughtless`

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 4:35 am

Luwina
mankitus
Onhan ne hassu yhdistelma, aluksi kaksi vahan tavallista isompaa etuhammasta, normaalit ja sitten sopot torahampaat. ^_^ Itse pidan torahampaistani paljon, ne piristavat ja ovat muutenkin kaytannolliset (kunhan ensin keksisin missa...).

Minaki haluaisin kunnon torahampaat. Vampyyrihampaat! Oliskohan jossaki myynnissa semmosia, jokka pysyy kunnolla kiinni ja voi vaikka jauhaa purkkaa niita kayttaessaan. Ei semmosia muovisia-heti-rikki-menevia. biggrin
En tieda. confused Mulla ne on sellaiset pienet luonnolliset, mutta mukavat. ^^
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 8:51 am

mankitus
Luwina
mankitus

En tieda. confused Mulla ne on sellaiset pienet luonnolliset, mutta mukavat. ^^

Kylla kait minullaki jonkinlaiset on, mutta liian pienet.
Hah, nailta sivuilta loytyi jotaki, ei tosin kovin laadukkaalta vaikuta sad :
http://www.rileystrickshop.com/httpdocs/Teeth/Teeth.htm
http://www.anniescostumes.com/teeth.htm
http://nawtythings.com/halloween/vampireteeth.html

Luwina

Ruoka

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 8:48 am

Hehahh...
Mina rupean aina vahan valia koulussa kesken tuntia nauramaan ihan ilman mitaan syyta...
Ja kerailen tera-aseita... sweatdrop
Mitahan siitaki seuraa? sweatdrop
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 12:38 am

...Nyt alkoi pikkuhiljaa hermostuttamaan tuo lahestyva tyoharjoittelujakso.Etenkin mua arveluttaa se,etta miten parjaan ruotsalaisten asiakkaiden kanssa. sweatdrop Kylla ma uskon ymmartavani mita he sanovat,mutta sen vastauksen laita ei ole yhta hienosti... xp

Carmen LaVihta

Wicked
Captain

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 12:42 am

Carmen LaVihta
...Nyt alkoi pikkuhiljaa hermostuttamaan tuo lahestyva tyoharjoittelujakso.Etenkin mua arveluttaa se,etta miten parjaan ruotsalaisten asiakkaiden kanssa. sweatdrop Kylla ma uskon ymmartavani mita he sanovat,mutta sen vastauksen laita ei ole yhta hienosti... xp
Sama ongelma tuon kielen kanssa. Lukeminen ja kuullunymmartaminen sujuu, mutta puhuminen on tyon ja tuskan takana... Itseasiassa just eilen keskusteltiin kaveriporukalla samasta aiheesta. ^^
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces