|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 8:59 am
Hello boys n' girls @W@ Här kan du skriva allt bra och dåligt som har hänt under dagen, dvs + för det bra och - för det dåliga. Det kan vara vadsomhelst.
+ Zelda soundtrack + Trevliga personer på msn
- Förkyld, det är jobbigt D: - Känns som att typ väldigt få gillar mig.. dunno. - Glassen är snart slut.. meh. -_-;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 9:08 am
+ Fick ett bra resultat i Engelska-diagnosen. + Kollat på Naruto avsnitt 98.
- Kit Kat var slut i skolans caféteria. - Jag har missat saker på marketplace.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 9:25 am
+ Hade en lång och skön sovmorgon + Spagetti och köttfärssås till middag + Samantha kommer hit i helgen + Hittat en rolig tråd att posta i
- Fanta Free var slut i cafeterian - Har ett arbete som måste vara klart tills imorgon som jag knappt börjat med - Har massa finnar som vägrar försvinna och blir fler och fler istället >_<
Dagens resultat: 4 plus (varav ett stort plus) och tre minus. Dagen har därför varit positiv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 9:35 am
Btw, det är ok att man skriver flera gånger per dag :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:14 am
Mitt nya hem! <.< Najs.. xp
+ Fick sluta tidigare idag
- Förlorat min bästis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:17 am
+ Det verkar som om jag ska vara med i reklamfilmen som jag har provfilmat till. (Jag kommer isf få 10.000 svenska riksdaler domokun ) + Så lungt i klassen när 6 av 17 var sjuka/lediga
- Saknar dom som va borta razz EDIT: - Dom har tagit bort allt gott i skolans cafeteria och ersatt det med frukt ( gonk ) och små nyttiga bullar ( gonk )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:20 am
+ Morsan gjorde scones nyss
- Jag var inte sugen på scones..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:21 am
+ Vaknade utvilad tack vare min sovmorgon + En dag närmare helgen + Underbar middag
+/- Hade redovisning i psykologi, hatar redovisningar men det gick ändå bra.
- Dåligt väder - Dålig mat i skolan - Ingen affär hade collegeblock med 5 block i ett. - Lite pengar på Gaia whee
Men jag tycker ändå att dagen har varit bra xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:22 am
+ Fått sova ut ordentligt (ovanligt) + Ätit en massa god choklad
- Försökt rita, men gick inge vidare gonk - Regnat hela dagen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:22 am
Nidder + Det verkar som om jag ska vara med i reklamfilmen som jag har provfilmat till. (Jag kommer isf få 10.000 svenska riksdaler domokun )Wtf surprised congrats ;P Jag vill också få tiotusen XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:24 am
Nightmare Asura + Morsan gjorde scones nyss - Jag var inte sugen på scones.. *Vill ha* ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:26 am
+ I helgen ska jag kanske gå på nåt museum som visar upp manga/anime och en massa stuff o.0
+/- Förkyld = sjuk = stanna hemma från skolan @w@
- Har jättejättetråkigt D:! Underhåll mig! - Fortfarande förkyld... duh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:42 am
+ Jättetrevliga människor på MSN Jag klarade av att springa bra på gymnastiken Fick reda på att jag får bo i tre dagar hos Morgan ( Jaaaa whee ) Nya kläder
- Blåmärken över hela kroppen Hostar blod A, B, C och D vitaminsbrist, järnbrist, sömnbrist, vätskebrist, Morganbrist Spyr Franskaläraren som ändrar läxan varje dag genom att lägga till
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 11:12 am
+ fått en egen laptop genom skolan idag =D + möte för J-cult + fick sluta vid lunch + inga läxor
- fick cykla hem i spöregn x.x - är hungrig o.o - har inte fått ner full metal alchemist 46 ännu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|