|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 1:47 pm
I den gamla tr�den fanns m�nga medlemmar som bytt namn och l�mnat gaia. Vi hade ocks� ett litet problem med uppdatering. S� d�rf�r, en gemensamt beslut i gillet, har vi best�mt att g�ra en ny tr�d.
H�r skriver ni lite kort info om er sj�lva s� uppdaterar jag eller n�gon annan moderator det. Ta g�rna med en liten bild p� ersj�lva. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 1:48 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 1:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 1:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 1:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 1:55 pm
M-P:mr_RPGNamn: Michael Cassel Född: 90/11/12 Bor: Ö-vik Intressen: Spel (speciellt TES4:Oblivion, SoR och Munchkin :3 ), programmering (i gamemaker sweatdrop ), "pixel art" och Herman Hedning & CO. Musik: Tv-spel OSTs Utseende: I bet you would like to know... ...not NecrofixNamn: David Kallas: Gertrud, Pungis , (Crustare) Ålder: 18 Bor: Västerås Status: Dissad Personlighet: Ultra flum eller über deppad Brukar göra på dagarna : Ducha, Laga mat (vegansk) Flumma runt på stan, Leka i lekparker, Veina, Rollspel, Lyssna på musik punk och sånt, Spela Wow och Deppa över livet Niddler Namn: Arild Smeknamn: Arla, Niddler Född: 1990-10-12 Personlighet: självständig, oftast blyg tycker väldigt mycket om att vara bäst iakttar och försöker förstå allting snäll positiv men nonchalant Intresse: Språk, musicerande, datorer. Boende: Hemma, i Boo utanför Stockholm. Musiksmak: Mycket vid (i skrivande stund någon galen saxofon-/orkesterimprovisation). Politik: "Orka sånt, men vänster verkar schysst"PetrogradNamn: Stefan Lejman Kallas: Lejman mestadels Ålder: 23 Bor: Arboga Intressen: MUD, Suikoden, röra på mig, lite filosofisk PetsyNamn: Petra. Nicks: Pop, Petsy & Sissy. Ålder: 15. Stad: Stockholm - Solna. Status: Förlovad. heart Intressen: - Anime/Manga. - Online RPG's. - Gaia Online. - Teckna/Design. - Keyboard. Favorit: - - Film: Casanova och Life is Beautiful. - Bok: Ängeln på sjunde trappsteget. - Artist: Marc Anthony. - Färg: Röd. Dissar: - - Otrevlighet. - Rap. - Grönsaker. x3 - Tonåringar. - Vuxna. - Småglin. - Människor. Personlighet: - Dirty mind. - Pessimist. - Anti-emo. - Rebell. - Delvis snäll och förstående.
Bild kommer senare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 1:56 pm
Q-T:RastamanName Space Kaiser Xorg Nick Rastaman Spawned 1988-09-02 Lvl 18 Skills Anime/Manga, computers, music, politics. Weapons of Choice Slayers (anime), FMA (anime), Chobits (manga), Love Hina (manga), Shaman King (manga). Spells of Choice Borknagar - The Winterway, Carpathian Forest - Christian Incoherent Ramblings, Gorgoroth - Ritual. Apperance Unknown.RuskaNamn: Ruska F�dd: 1988-07-11. Alt. 1989-07-11. Bor: G�teborg. Civilstatus: Singel / Inte intresserad. Personlighet: Blyg, bl�st, dryg, estetisk, hatisk, mesig, pessimist, smart, utflippad. Intressen: Konst, kl�der, m�nniskor. �vrigt: We do love the drunk and the mentally ill. Ryuichi KenchinNamn: David. Smeknamn: F�r m�nga f�r att n�mnas. �lder: 30-06-89. Gillar: Apelsin juice. Ogillar: Dig, f�rl�t. ;| Kommer fr�n: En fabrik. Produkt nummer: R0898.Sailor MusicNamn: Hanna �lder: 16 Bor: V�ster�s in teh getto ninja Fritid: sjunga, rita, sitta framf�r datorn, manga, v�nnerna m.m. Lyssnar p�: random l�tar, n�r klasskompis spelar nintendo l�tar p� piano, mer folk i skolan som aldrig vill sluta spela gitarr [saku saku] Namn: Ashley Kallas: Kines ><;;, Ashlaii, Saku, Slime �lder: muu...15 Tycker Om: rita, hoppa runt, jordgubbar (dom man �ter >>), kramas xD , bitas <<;; okej f�r sluta nu innan jag skr�mmer fler xD Bor: Malm�e [jepp riktii sk�wning sitter h�er] Sport: Golf...tennis... lite annat on�digt: f�dd och uppv�xt i malm�, familj och sl�kt f�dda i asien, hmm... jag blir l�tt hyper och �r mest p� gott hum�r hmm vad mer... vill g�rna ha fler fr�n gillet p� min msn lista, pm:a mig om ni vill ^^ �r inte inne mycket p� gaia l�ngre men ska f�rs�ka kanske n�n g�ng i veckan det fixar sig xD hokaii that's it, kraom! <3
 (tills jag hittar n�n b�ttre bild)Shinobi_8745Namn: Jimmy Smeknamn: Shinobi F�dd: 23e Oktober 1987 Bor: I G�vle med mamma. Personlighet: Flummig och glad. Gillar: Rollspel, figurspel, flumma, leka med m�nniskor, anime, manga och barn. (det �r inte som ni tror <.<;;; ) Ogillar: Otrevliga personer, snobbar, l�k, lakrits och politik. Vill ha: Respekt D': Vill vara: Speciell, filmanimat�r, miniatyrfigurs skulpt�r. Ser ut: S�h�r... >_>;;;
Squall83 Namn: Goran Smeknamn: Dimjardo F�dd: 1983-11-12
Personlighet:
*Lite blyg *Tystl�ten *Lite knasig ^^ hehe *lite filosofisk *Lite envis ibland
Intressen
Rollspel, Skr�ckspel, tjejer wink l�nga, anime s� klart och manga, fantasy b�cker, Musik smak: Rock,H�rdrock,punk,metal,J-pop o rock, synt, folk(Voltaire), lite hiphop o R&B,tecno o trance Poletik: Piratpartiet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 1:58 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 1:59 pm
Y-Z + andra:Yo-senseiNamn: Sofie Nicks: sofie-chan, yo-sensei, sora-chan ålder: 17^^ Intressen: Manga, anime, japanska, kampsport...hmm..COSPLAY...och mera whee Bor: i skogen bredvid naturreservatet^^ Gillar: cosplay, manga, jappanska och orkar inte skriva mera wink Ogillar: elaka personer, överdrivet våld..... annat: jag är blyg men när jag väll slappnat av lite så blir jag bara mysko^^ Zolah
 ( tehe uber cool bild surprised )
Namn : Linda
Nick: Zolah, Zo-chan, Sadistic, Zo och Svart get :3 blir ochså kallad för porr tanten surprised
Ålder: 19 :3
Bor: Norrbotten / Älvsbyn
Sysselsättningar - Rollspel, Lajv, Hattar, Teckna/konst, Anime/Manga, Alice Cooper, Katten - Är även vice ordförande för älvsby rollspels förening TrollBorgen.
Hatar - Rosa och Britney Spears
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|