Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Enkel Serieuze Antwoorden Gewenst Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Omdat je lid van mijn Guild bent:
Cadeautje!!!
100%
 100%  [ 37 ]
Total Votes : 37

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 27, 2006 6:46 am

Misschien denken jullie: "Mm, hoort het dan in de Subforum Discussies en Hulp enzo?"

Nee, want deze topic gaat de gehele Guild aan.

Ik heb namelijk een vraag aan jullie allemaal, en wil jullie eerlijke mening:

Wat vinden jullie tot nu toe van MIJN functioneren als Guild Owner van de ADPE? Wat zijn mijn sterke kanten, en welke punten zou ik kunnen verbeteren?

Deze topic heeft als doel mij als Guild Owner van de ADPE te verbeteren, en ook om zo de Guild te verbeteren.

Mods mogen dit ook vragen van zichzelf! Maar wees op je hoede dat je niet altijd even leuke dingen te horen krijgt!

Hiervan ben ik mij bewust; het kritiek wat ik zal krijgen zal niet altijd even leuk zijn. Maar ik zal alles lezen, en NIETS verwijderen.

Waar zijn dingen waar ik wat aan heb:
"Mm, misschien kun je wat consequenter de regels van de Guild naleven, in de zin van niet zo veel door de vingers zien."

Waar heb ik NIET wat aan:
"Je doet het niet goed." of
"Dat je Naruto niet leuk vind! Jeetje wat stom!"

Bij dat eerste moet ik weten WAT ik niet goed doe (anders kan ik mijzelf niet verbeteren) en bij de tweede heeft het niets te maken met mij als Guild Owner.

Het gaat dus echt om mijn functioneren als Guild Owner, en hoewel ik kritiek best aan kan, is het niet de bedoeling dat ik mij openstel en dat ik de grond wordt ingeboord.

Flamen mag NIET!

Zeg gewoon rustig en kalm wat je aan mijn functioneren als Guild Owner goed vind, of wat je een beetje dwars zit.

Ik vertrouw er op dat de resultaten ten goede zullen komen aan de Guild.
PostPosted: Sat May 27, 2006 7:25 am

nou ik vind dat je het als guildowner erg goed doet ik vindt dat je erg goed de regels hanteerd . mischien zelfs een beetje te goed . maar dat kan aan mij liggen XD

ehm.. ja eigenlijk heb ik niet erg veel kritiek sweatdrop

EDIT: owja een beetje wel sweatdrop ik vindt dat je te weinig banned ja sorry dat ik het zeg maar er staan zoiezo al 3 acounts van mij in de lijst die eruit kunnen en er zijn ook heel veel mensen die een half jaar geleden een keer hebben gepost en dan gewoon niet meer komen die zou ik er uit doen als ik guildowner was zo kun je ook allle mensen die overblijven en gaya's friendslist zetten zodat je massa pm's kan versturen

nou khoop dat mijn tip je helpt

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat May 27, 2006 7:30 am

Vind jij Naruto niet leuk?! scream

Tja om te zeggen wat iemand niet goed doet moet je weten hoe het beter kan en ik heb geen idee (of er schiet me op dit moment niets te binnen in dat geval kom ik nog terug) XD
PostPosted: Sat May 27, 2006 7:48 am

Ik heb deze PM naar XD Master gestuurd ^_^

Quote:
Welke accounts staan van jou nog in de lijst die ik met jouw toestemming mag bannen? 3nodding

Ik wist bijvoorbeeld niet dat je nog mules/ andere accounts in de lijst had staan =D

En tja, misschien kan ik de teugels wel iets laten vieren.....bedankt voor de tips!!!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat May 27, 2006 7:50 am

kittyocean

Quote:
Welke accounts staan van jou nog in de lijst die ik met jouw toestemming mag bannen? 3nodding

Ik wist bijvoorbeeld niet dat je nog mules/ andere accounts in de lijst had staan =D

En tja, misschien kan ik de teugels wel iets laten vieren.....bedankt voor de tips!!!

Agos de hele lijst staat vol met mensen die nooit gekomen zijn en/of gaia verlaten hebben en de extra accountjes van XD master moeten weg XD
PostPosted: Sat May 27, 2006 8:21 am

Darlaa
kittyocean

Quote:

Agos de hele lijst staat vol met mensen die nooit gekomen zijn en/of gaia verlaten hebben en de extra accountjes van XD master moeten weg XD

ik wil van XD precies weten welke accounts hij geen toegang meer heeft; straks ban ik per ongeluk een account van hem waar hij nog wel gebruik van maakt!!!

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sat May 27, 2006 8:34 am

kittyocean
Darlaa
kittyocean

Quote:

ik wil van XD precies weten welke accounts hij geen toegang meer heeft; straks ban ik per ongeluk een account van hem waar hij nog wel gebruik van maakt!!!
nou ik heb net trug gepmd maar als je ze banned kan ik toch ook weer gewoon een joining request sturen ??
PostPosted: Sat May 27, 2006 8:54 am

Dat wel, maar ik ben altijd bang dat ik het verkeerd doe XD Bannen vind ik zo'n akelig woord!

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sat May 27, 2006 10:11 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat May 27, 2006 10:17 am

Ik zit niet zo super vaak op je guild.. Maar zover ik weet ben ik heel tevreden over je, hoor whee

Dreaminess

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 27, 2006 10:17 am

PostPosted: Sat May 27, 2006 10:22 am

Hehe, tis spottend bedoelt hoor, ik houw zelf helemaaal niet van naruto sweatdrop Maar tis gewoon een open deur die moest worden ingetrapt xd Al houw ik al helemaal niet van magical girl, maar goed ^_^;

En dat je voorstellen doet met de meeting vind ik ook een hele goede verbetering ^^

Oranjekorfbalpizza!

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sat May 27, 2006 1:09 pm

PostPosted: Sat May 27, 2006 1:35 pm

Bannen zonder eerst een PM te versturen vertik ik gewoon. Zo'n ban komt dan zo ontzettend uit de lucht vallen dat het kwetsend is *ten minste, zo voelde ik het*

Ik wilde binnenkort een standaard PM opstellen; in twee talen omdat ik weet dat hier niet nl-ers lurken.

kittyocean
Captain

SirVendetta

PostPosted: Sat May 27, 2006 7:48 pm

Het is erg fijn om eerst een waarschuwing te krijgen ^-^.
Het is nooit leuk als je verbannen word, en je weet niet waarom. Je wilt altijd weten wat je fout hebt gedaan natuurlijk. Bannen zonder waarschuwing mag van mij trouwens wel bij scammers, daar heb ik geen problemen mee smile
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces