|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 11:50 am
Juu nyt meni kyllä poll uusiksi. Eli siis mikä musagenre miellyttää, mikä on lempibändisi? Tänne vaan vastauksia.
Edit: Siistin otsikkoa hieman..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 12:21 am
Mie dikkaan kaikenlaisesta..se vahan riippuu milla tuulella olen... 3nodding Talla hetkella kuuntelen Yon biisia :Rakkaus on lumivalkoinen.. xd Inuyashassa on aika hassua taustamusaa valilla^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:53 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 2:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 4:40 am
Azumanga Daiohin alkubiisi on niiiiiin sopo!!! heart Mua kuitenkin vahan ihmetyttaa,minka vuoksi joidenkin alkukappaleiden joukkoon on lykatty englannin kielisia sanoja tai perati lauseita?Azumangassakin oli jotain tyyliin "goodbye sadness" ja "wonderland".InuYashankin alkubiiseista loytyy monta semmoista, joiden sanoituksessa esiintyy englantilaisia sanoja.Noh,ei se mua tietenkaan haittaa,mutta ihmettelenpa vain. 3nodding 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 6:35 am
Fav on aina chill out. (Muistaakseni oikea maaritelma oli techno ambient styled, relaxing music)
Trancedancetecho menee lahes aina ja soi varmaan useimmiten. Sen kanssa on hyva pelata.
Oriori (Blutengel, Funker Vogt, Diary of dreams, Lacrimosa, miespuoliset j-pop artistit kuten Gackt tai Koyasu Takehito) menevat, kun piirran miehia.
Billy Joel, katatonia, zen cafe, traditionaalinen japanilainen musiikki ja reggae sopivat naisten piirtamiseen.
L.A.B ja chill out menevat, kun tahdon vain istua sinisessa/punaisessa valossa ja mielipuolisoida.
Psychedelic (Lain, infected mushroom) menevat kun tulen toista kotiin. Kun on tarpeeksi vasynyt ja kavelee metrosta juna-asemalle, niin tunnelma on loistava.
Ranskalainen (Zazie, Kyo) menee, kun on sellainen hotoinen ja hyva olo ja vain jutustelee ihmisten kanssa.
Klassinen menee kun on addiktoitunut (Peliin, piirtamisseen, kahviin).
Oldies... menee aina, kun on vakavalla tuulella.
Latinalainen menee kun tahtoo tanssia. biggrin Pudottaa kylla kaikki halut katevasti.
Ja noiden lisaksi kuuntelen hiphoppia, animea seka saksalaista salsaa.
Ainoat, mista tahan mennessa en ole tosiaan pitanyt, ovat vanhat suomalaiset (kuten Matti ja Teppo) ja vanha country-musiikki.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 6:53 am
...um... miun musiikkimaku on sen verran yksinkaksinkertainen etta mie kuuntelen sita mika minusta kuullostaa hyvalta. Se kasittaakin jo sen verran laajan selostuksen etta en edes jaksa yrittaa.
Mutta mutta Amorphis on hjuva...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 2:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 1:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 4:26 am
Elokuvamusa rules! Pan Mei Rong, minkalaisesta elokuvamusasta tarkalleen ottaen tykkaat? Mun mielisaveltajia on mm. John Williams, Jerry Goldsmith ja Danny Elfman ny esimerkiksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 4:36 am
Jos elokuvamusasta puhutaan ni Harry Gregson Williams on sen alan aatelistoa 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 4:53 am
Pelimusiikki on namia 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 5:36 am
Harry Gregson Williams teki Metal Gear Solid kakkosen musat joten kylla se on hyva. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 5:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 6:03 am
Luwina Elokuvamusa rules! Pan Mei Rong, minkalaisesta elokuvamusasta tarkalleen ottaen tykkaat? Mun mielisaveltajia on mm. John Williams, Jerry Goldsmith ja Danny Elfman ny esimerkiksi. Minakin tykkaan Danny Elfmanista, Joe Hisaishista ja Henry Mancinista
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|