Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

25%
 25%  [ 14 ]
18%
 18%  [ 10 ]
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin...
42%
 42%  [ 23 ]
12%
 12%  [ 7 ]
Total Votes : 54

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Mar 15, 2005 9:14 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Mar 15, 2005 9:35 am

Uzumaki

Fatcat

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Mar 15, 2005 9:41 am

ma nukun nykyisin...*laskee sormillaan*...6 1/2-8 tuntia.Jos unoset jaa lyhyemmiksi,niin silloin ma joudun miltei ottaa paikkarit kun tulen koulusta kotiin.Nukkuminen on ihanaa...

Multa sit loytyy kummallisa unia,joten varmaan vierailen talla osastolla useesti.Toimiiko Timppa myos psykiatrina? smile

No,aloitan unesta,jonka olen nahnyt tosi monesti,vahintaan kerran vuodessa.Se on semmoinen lyhyt unipatka,joka saattaa hypata jonkin unen loppuun...siis siina mun edessa on sirkusteltan keskusareena ja punatakkinen ja verkkosukkahousuinen tirehtoorinainen lahestyy mua.Katossa on jotain pyorivia valoja tai hehkuvia hulahulavanteita...ja sitte joku sanoo jotain tyyliin "onpa siita pitka aika" ja ma huomaan kaksi hahmoa,jotka lahestyvat toisiaan valmiina syleilemaan toisiaan.Ma en koskaan muista jalkeenpain minkanakoisia hahmoja ne oli...nehan saattoi olla ma ja joku muu,mutta toisaalta ne voi olla peikkojakin. sweatdrop Anyways,nama kaksi syleilevat yha tiukemmin ja tiukemmin hopottaen koko ajan jotain siita kuinka ovat kaivanneet toisiaan ja kuinka pitka aika siita on ollut.Sitten ymparisto alkaa hamartymaan ja on vahan samanlainen fiilis kuin jos maailmanloppu tulis...tyyliin Big Bang vaarin pain.Ja sit ma heraan kun halaus on muuttunut melkein murskaavaksi... rolleyes
PostPosted: Tue Mar 15, 2005 9:47 am

Carmen LaVihta
Multa sit loytyy kummallisa unia,joten varmaan vierailen talla osastolla useesti.Toimiiko Timppa myos psykiatrina? smile

hahaa... muun muassa whee

Taxet
Crew

Onisfi
Crew

PostPosted: Tue Mar 15, 2005 10:06 am

Viime unessa, jonka muistan, henkilo josta v'a'lit'a'n vahan liikaa osoittautua moottorisahamurhaajaksi, jota juoksin karkuun. >_>; Jain lopulta kiinni johonkin lumikasaan ja yritin vietella toista, etten kuolisi. Mika ei kylla onnistunut kauhean hyvin... koh. Ostetaan viettelemistaidot.

Ja uni, jonka nain sita aikaisemmin olikin painajainen (siis edellinen ei ollut, se oli vain sellainen tapahtuma uni). Tai oli aluksi kun olin jossain kylmassa ulkoilmassa metsassa, mista paasi pois vain autolla ja oli huhuja, etta siella olisi joku viiltajamurhaaja. D: Sitten mina ja systini paastiin vihdoin yhteen autoon ja bling! Se oli tietysti juuri meian kuski se viiltaja.
... Sitten systini hihkaisi "Heiii! Ei ollakaan nahty pitkaan aikaan biggrin " ja se olikin sen viiltajan hyva kaveri ja ne puhuivat onnellisia koko loppumatkan.
>_<;;

Jajaja... miun yleisin uni on varmaan sellainen, missa juoksen alieneja karkuun, yleisimpana syyna se, etta ne tahtovat tehda jotain pojalleni (jota minulla ei ole).
Mutta sitten on kaikkia hienoja unia, missa vain oleksin ja maleksin jossain nurmikolla nauttien auringon lammosta ja hennosta tuulen vireesta poskella. <3
Ja unia, joissa totean kesken kaiken "Ah crap, tamahan on unta" ja yritan joko herata tai muutan unta vahan paremmaksi (unia voi muuten itse muunnella, jos harjoittelee).

En tieda. Tarkoittaako tuo, etta olen harhaluuloinen virhe ja vaara yhteiskunnalle? surprised
PostPosted: Tue Mar 15, 2005 10:10 am

Pyrin menemaan nukkumaan yhdeltatoista, vonyy aika pahasti... Ja aamusella heratys seitseman aikaan, tuurilla kahdeksalta. gonk Elikka noin 8 tunnin unoset arkisin...
Riparin heratyksista jai painajaisia. Viela kotiin tultuakin herasin muutamana aamuna puoli kahdeksalta enka saanut enaa unta...
Viela hassu uni tahan. 3nodding Sain 140 euroa rippilahjaksi, ja nain painajaisia, etta joku polli ne... sweatdrop Raha on pahasta.

thoughtless`

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Mar 15, 2005 10:23 am

Hoo,alieneista tuli mieleen aivan jarjettoman uskomaton uni jonka nain joskus vuosi sitten.Siina alienit,jotka pystyivat muuttamaan muotoaan hyokkasivat maapallolle. eek Mutta he paattivat olla reiluja ja paattivat antaa meidan taistella olemassaolomme puolesta.Eli kisa alkakoon.Kaikki maapallon 6 miljardia asukasta vastaan yhta monta alienia...yksitellen!!Eli jos ihminen sattui kuolemaan,paikalle teleportaatioitiin uusi tyyppi.Mutta jos alieni olisi sattunut haviamaan,niin kisa olisi ohi ja ihmiset pelastettuja.Jokainen kamppailu naytettiin mun unessa kuin tapahtumia seuraavan kameran lapi.Taidettiiin se juontaakin...Ensiksi oli vuorossa taistelu,joka jarjestettiin keskella merta.Ihmisten edustaja seisoi jollakin alustalla ja katseli merelle,ja sit ma yhtakkia seurasinki valtavaa mustaa hahmoa,joka kulki uskomatonta vauhtia juuri pinnan alla.Se vaikutti kadelta...
Sitten "kamera" siirtyi ja sain katsella muita kamppailuita...kunnes huomasin,etta jahas,se on mun vuoroni puolustaa Tellusta...tai Gaiaa. xp Ma hoidin oman taisteluni...KYLPYHUONEESSA!!Mun vastustaja oli vihreaihoinen nainen,jolla oli asuna semmoinen japanilainen paperilyhty. stare Nani?! Mulla oli tikareita mukanani,mutta se perhanan amma oli liukas...han oli puoliksi kai merenneito. Ja sit "kamera" siirtyi kuvaamaan tutkimuslaitosta,jossa valkotakkiset tadit ja sedat tarkkailivat huolestuneina tilannetta. Sitten joku keksi etta hei,on olemassa kaksi kundia jotka voivat pelastaa koko maailman!Mutta sitten selvisi etta nama kaksi olivat kadonneet mystisesti.Sitten eras tutkijanainen kaveli kaytavaan syvissa mietteissa...ja pysahtyi eraan oven eteen,koska kuuli jotain sen takaa.Ovi oli komeron ovi...ja komerossa olivat piilossa nama kaksi etsittya miesta.Miehet juttelivat jotain juuri siita,etta mita heidan pitaisi tehda,kun hehan voisivat pelastaa maailman...mutta kai heita pelotti.Sitten tutkijanainen tempaisi jostakin painepesurin,potkaisi oven auki ja antoi miekkosille lampoisen kylvyn.

Heh,mun uneni oli visuaalisesti todella nayttava...olisin tosin halunnut nahda,miten selviydyin omasta vastustajastani... whee
PostPosted: Tue Mar 15, 2005 10:34 am

Taxet
Crew

miraakkeli_88

PostPosted: Tue Mar 15, 2005 11:42 pm

ma nukuin viimeyona..n.8 tuntia ja nain aivan hirveeta unta..
en muista enaa tarkasti yksityiskohtia mutt sen muistan etta pakoilin unessani tappaja poroja... eek
PostPosted: Wed Mar 16, 2005 3:00 am

Joskus sentaan koulussakin paasee hetkeksi ATK-luokkaan... ^^;;; Ihan rentouttavaa kun koko aamun on analysoinut tsehovin 'Lokki'a... >>;

Mie naan aika usein unia. Mutta en muista niita enaa aamulla kuin hatarasti. Yon aikana nukun useinmiten sellaiset 7-8h. Tai vahemman. Nykyaan heraan aina seitseman ja kaheksan valilla aamulla. Tykkaan loobailla aamun rauhassa vaikka koulu alkaisi vasta puolilta paivin, koska inhoan olla vasyneena koulussa. (Meilla kun ei pahemmiten ole luentoja taalla vaan kaikki on jollain tavalla tekemista tylsan istumisen sijaan)

Koskahan oon muuten viimeksi nahny painajaisia. Taisi olla taa pakollinen ja jo perinteeksi muodostunut "ennen ensi-iltaa"-nahtava uni, joka liittyy jotenkin olennaisesti valmistuvaan proggikseen. Yleensa niissa riitelen muiden tyoryhman jasenten ja erityisesti ohjaajan ja koreografin kanssa. xD;

twisted

Wicked
Captain

Tsuzue

PostPosted: Wed Mar 16, 2005 5:37 am

njoo.... yksi omituisimmista unista on ehka tama:

taistelin piccolon, gokun ja gohanin kanssa friezaa vastaan, kun yhtakkia teleportauduin piccolon kanssa meidan koulun pihalle. me mentiin sisalle juomaan vetta eika kukaan valittany mitaan vaikka tulin sinne piccolon kanssa.. sitten koulun ilmotustaulun kohdalla jonkun digiwise alkoi piippaamaan kun piccolo kulki siita ohi. piccolo sit tuhos sen laser katseella... me lahettiin ulos karkuun ja mua rupes naurattaa ihan tajuttomasti. mun piti teleportata mut ja piccolo maen taakse piiloon, mut mua nauratti niin paljon etten pystyny. koko koulu tuli meidan perassa ulos, mutta kukaan ei sitten huomannutkaan meita, vaan kaikki keraanty hanhi emon ymparille. sitten piccolo royhtas ja kaikki huomas meidat.. sit herasin.... xp

sit on tietty se kamalin uni minka oon ikina nahny. siina mun iska oli homo ja se nuoli jonkun muun miehen kanssa.... ei siita sit enempaa... stressed
PostPosted: Wed Mar 16, 2005 5:56 am

YamiEiji

Ruoka

PostPosted: Wed Mar 16, 2005 6:43 am

Ma en melkein ikina muista uniani enaa jalkeenpain...
Mut yhen muistan: Siina olin jossain tosi isossa kaupungissa jossa oli kaikkialla zombeja...
Mut kukaan muu "normaali" ihminen ei tajunnu et "katos perkeletta, zombeja!"...
Sit ma vaan ammuin niita epailyttavasti siniselta muvinpyssylta nayttavalla aseella niita ja ihmetelin "mika helvetti on ku ei jo kuole!?" xd
Ja pompin jossain katoilla zombilauma perassa...

Siina kaikki minka muistan! sweatdrop
PostPosted: Wed Mar 16, 2005 7:15 am

Tuskengod

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Mar 16, 2005 11:20 am

Kerronpa sitten oman animeuneni.Eli ensin oli shoppaamassa vanhojentanssipukua jossakin kreikkalaistyylisessa paikassa,kunnes yhtakkia ma olinkin Kagome.Ja sit ma olinkin taas katselijan roolissa,ja Kagome tuli hulluksi ja alkoi tuhoamaan kaupunkia miko-voimillaan.InuYasha sai vihia asiasta ja lahti resiinalla eek katsomaan tilannetta.Kun Inu paasi paikalle,Kagome kaveli veden paalla yhdelle saarelle,jolla oli hieno linna.Inu sit ui perassa,mutta Kagome yritti tappaa Inun juosipyssyllaan.Inu kuiteski paasi rantaan ja syleili Kagomea,joka ihmeellisesti havahtui mahdollisesta lumouksesta ja kaikki elivat onnellisina elamansa loppuun asti...paitsi mina,joka herasin ja mietin etta mita hemmettia... stare
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces