These are free. Most of these will be rolled, but I might CC. You can post as many forms as you would like. I like visual references. If you have something specific in mind, please provide one.
Name: Kufungia'nchi Species: Ma'ome Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Female Description: SoA conversion. You don't have to add the yellow. Reference Image(s), if applicable: [cert] [uncert]
I Lady Kiya I Vice Captain
Obsessive Fairy
Lithiasaur Crew
Snuggly Knight
Posted: Mon Jul 21, 2025 2:34 pm
Name: Hadaya Species: Ma'ome Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Male Description: See ref! Reference Image(s), if applicable:
Name: TBD Species: Ma'ome or Ma'duwi Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: CC Description: A combo of any of my SoA. Why not? Reference Image(s), if applicable:https://postimg.cc/gallery/qt7NLhJ
Name: TBD Species: Ma'ome or Ma'duwi Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: CC Description: A combo of any of my SoA. Why not? Reference Image(s), if applicable:https://postimg.cc/gallery/qt7NLhJ
Posted: Mon Jul 21, 2025 3:46 pm
Name: TBD Species: Ma'ome or Ma'duwi Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: CC Description: Peacock semi! Can add and remove things from the reference. Reference Image(s), if applicable:Moodboard
NymiiNym Crew
Shy Wife
Bittersweet Contradiction
Familiar Shapeshifter
Posted: Mon Jul 21, 2025 6:44 pm
Name: TBD Species: Ma'duwi Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Female Description: Just something with warm colors, have fun! Reference Image(s), if applicable:Colors
Posted: Mon Jul 21, 2025 7:12 pm
Name: TBD Species: Ma'duwi Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: CC Description: I leave this to your creativity. I have left some inspirations in the references. Reference Image(s), if applicable:Inspo 1Inspo 2Inspo 3Inspo 4
White Neko Chan
Beloved Shapeshifter
Lavenadel
Fashionable Mage
Posted: Mon Jul 21, 2025 11:19 pm
Quote:
Name: Malphas Species: CC between Ma'ome or Ma'duwi Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Male Description: Conversion of SOA pet. Please see below and feel free to tinker! Reference Image(s), if applicable:Uncert I Cert
Quote:
Name: Nalorakk Species: Ma'ome Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Male Description: Conversion of SOA pet. Please see below for ref and feel free to tinker! Reference Image(s), if applicable:Uncert I Cert
Quote:
Name: Encyclia Species: Ma'duwi Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Female Description: Conversion of SOA pet. Please see below for ref and feel free to tinker! Reference Image(s), if applicable:Uncert I Cert
Quote:
Name: Theseus Species: Ma'duwi Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Male Description: Conversion of SOA pet. Please see below for ref and feel free to tinker! Reference Image(s), if applicable:Uncert I Cert
Quote:
Name: Europa Species: Ma'ome Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Female Description: Conversion of SOA pet. Please see below for ref and feel free to tinker! Reference Image(s), if applicable:Uncert I Cert
Posted: Tue Jul 22, 2025 9:54 am
Name: TBD Species: Ma'ome Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Male Description: refer to reference image Reference Image(s), if applicable:cert
Name: Vunjififaudi Species: CC Stage: CC Edited/Unedited: Unedited Gender: CC Description: SoA Conversion! The only thing I'm set on is the heart on their nose. Reference Image(s), if applicable:Cert | Uncert
Name: Apini Species: CC Stage: CC Edited/Unedited: Unedited Gender: CC Description: SoA Conversion Reference Image(s), if applicable:Cert | Uncert
Posted: Tue Jul 22, 2025 9:08 pm
Name: TBD Species: Ma'ome Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: CC Description: Designed a leader for evil fire based colony concept; feel free to play around with the design a bit if you like, it doesn't have to be exactly like the ref Reference Image(s), if applicable: Colored free-to-use lineart that I found Ref here
----------------------------------
Name: Spectre Gheist Species: CC Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: CC Description: Conversion of one of my Kitsusagi Reference Image(s), if applicable: Ref here Character page for ownership proof
----------------------------------
Name: Glimm Species: CC Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: CC Description: Conversion of one of my Kitsusagi; don't have to translate the wings unless you wanna (like as a marking or something) Reference Image(s), if applicable: Ref here Character page for ownership proof
S1lversong
ChaosTheories
Obsessive Streaker
Posted: Tue Jul 22, 2025 9:23 pm
Name: TBD Species: Ma'ome Stage: CC Edited/Unedited: Unedited Gender: Female Description: Please make me a kitty cat based on the below mood board. heart Reference Image(s), if applicable:Link
Posted: Wed Jul 23, 2025 3:05 am
Name: Zimwi Species: Ma'ome Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Male Description: See the SoA! Reference Image(s), if applicable:UncertCert
Name: Nenetl Species: Ma'ome Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Female Description: See the SoA! Reference Image(s), if applicable:UncertCert
Name: TBD Species: Ma'ome Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Female Description: See the SoA! Reference Image(s), if applicable:UncertCert
Name: TBD Species: Koli'tsistu Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Female Description: See the SoA! You can play with her markings Reference Image(s), if applicable:UncertCert
Name: Species: Inadu'daksi Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: Female Description: Light almost white pink body with a bit derker pink Ball puthon markings and very pale baby blue eyes (see refs) Reference Image(s), if applicable: Spoilered for phobia guard, WARNING CONTAINS A SNEK)