|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 6:40 pm
 Welcome to my plot thread! Here you shall find plots that all my B'alam have set up for them. You are also welcome to post here if you have any ideas for plots that you would like to use any of my B'alam for, or you can PM me!
  1. Introduction & Table of Contents 2. Male Earth 3. Female Earth 4. Male Fire 5. Female Fire 6. Male Water 7. Female Water 8. Male Wind 9. Female Wind 10. Male Ice 11. Female Ice 12. Male Light 13. Female Light 14. Male Dark 15. Female Dark
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:31 pm
 Name: Flareomon Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Messhina Status: Single
1. ---: --- ======================================================================
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:34 pm
 Name: Uchi Fuschia Status: Single
1. ---: --- ======================================================================
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:37 pm
 Name: Heilung Status: Bound
1. ---: --- ====================================================================== Name: Ignikos Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Vacker Vatten Status: Single
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:39 pm
 Name: Halgerda Batangas Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Stormbird Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Oväder Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Liebling Status: Single
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:42 pm
 Name: Hallowed "Spirit" Status: Single
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:46 pm
 Name: Meltem Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Aranyszívű "Sweetie" Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Tsubudyba Status: Single
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:48 pm
 Name: Buskabukk Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Dasher Status: Single
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:51 pm
 Name: Nilak Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Oreo Status: Single
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:53 pm
 Name: Nirdēśaka Prakāśa Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Ujjvala Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Azumao Status: Bound
1. ---: --- ====================================================================== Name: Mizu Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Kitakun Status: Single
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 8:58 pm
 Name: Mare Teatru Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Calypso Status: Single
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 9:01 pm
 Name: Kürbis Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Emlékezet Status: Single
1. ---: --- ====================================================================== Name: Orfelia Fultoni Status: Single
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|