|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 24, 2013 5:01 am
-bij de stevige houten deur met een rode tint sta je even stil. de deur ziet er nieuw uit en heb je niet eerder in het hotel gezien, je kan je ergens nog herinneren dat dit eerst gewoon een standaart deur was. omdat je stil bent gaan staan en iets beter gaat kijken zie je dat de deur op een kiertje staat. het is niet netjes maar zachtjes geef je een tikje tegen de deur waardoor deze langzaam open gaat, en je ziet langzaam een warm getint licht de gang op schijnen. je staat nog steeds stil op de gang en er gebeurt verder niks totdat de deur helemaal open staat..-
*een beetje geschrokken kijk ik op van de tv die in de kamer staat* "oh hey ik had je niet gehoord!" *ik loop je kant op met een lach op me gezicht* "welkom in mijn nieuwe kamer, gezellig dat je langs komt." *zodra ik bij je in de buurt ben steek ik mijn hand uit* "kom binnen, kom binnen. ik verveelde me al een beetje!" *ik pak je hand vast en trek je snel maar voorzichtig mee naar binnen, nog steeds met de glimlach op me gezicht*
-je schrikt een beetje van zijn enthousiasme maar van gezicht ken je hem wel, het is natuurlijk XD, maar dat is lang geleden-
"kijk wat voor kamer ik gescored heb, best nice heh, ik vermaak me hier wel..." *zeg ik terwijl ik je een beetje rond laat kijken en zelf naar de bank loop om weer te gaan zitten.*
-je ziet een sfeervolle bedoening, aan de achterkant van de kamer waar de ramen zitten staat in het midden een tv, een flinke, met daarvoor een tweetal banken en een paar luxe stoelen. links zie je een klein keukentje en een tafeltje met stoelen, je neemt aan dat dit de plaats is waar gegeten word. hier zit ook een liftje waar een bordje roomservice boven hangt. aan de rechterkant zit een deur met daarnaast een bureau met bureaustoel, achter deze stoel staat nog een tafel waar allemaal dingetjes op staan. door de kamer heen zie je allemaal kastjes en planken verspreid waar ook dingetjes op staan, het is een beetje een zooitje in de kamer met rondslingerende spulletjes-
"achter die deur ligt de slaap- en badkamer, en die deur daar rechts in het hoekje is het toilet"
- deze had je inderdaad nog niet eerder opgemerkt want hij zit een beetje verborgen -
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 24, 2013 5:19 am
- nadat je er achter bent dat je toch niet zeker weet wie ik ben beslis je me dit maar gewoon te vragen -
"wie ik ben?" * zeg ik vragend terwijl ik weer op sta en richting jou loop* "Ik ben XD, ik kom al best lang in dit hotel, al ben ik wel een paar jaar weg geweest" * ik loop naar het bureau toe* " zoals je k**t zien breng ik hier best veel tijd door, ik zit vaak achter de computer, het maken van websites is zegmaar mijn beroep"
*daarna loop ik richting het midden van de kamer en kijk een beetje bedachtelijk om me heen, ik weet niet zo goed wat ik nog meer moet zeggen namelijk* "eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik nog meer moet zeggen, als je iets wilt weten vraag je dit maar" *zeg ik tevreden met mijn oplossing voor mijn 'probleem'*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 25, 2013 1:20 pm
3de post gereserveerd want weet nog geen inhoud, , bij deze zeg ik nog even duidelijk dat je vanaf nu mag posten :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 26, 2013 12:33 pm
YAAAAAAY!!
*struikelt over het tapijt, taart die ze bij zich had vliegt door de lucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 26, 2013 12:37 pm
*kijkt om en ziet het allemaal gebeuren, probeert nog richting taart te springen om hem te vangen maar dat is al te laat, XD beland face-down in een gevallen taart*
* XD staat rustig af en veegt zijn gezicht af* "kitty... moet dat nou?" * zegt XD en hij begint te lachen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 28, 2013 3:36 am
....Gefeliciteerd met je nieuwe kamer? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 29, 2013 2:25 pm
"haha dank je wel! de taart is btw wel heerlijk" *zegt hij als hij zijn lippen aflikt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 30, 2013 1:57 am
Gelukkig smile Ehm, er zit slagroom achter je oren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 01, 2013 1:40 am
*veegt met hand achter zijn oren* "ach ik spring dalijk als je weg bent wel even onder de douche, is een kleine moeite" *hij loopt richting de keuken om een doekje te pakken* "heb jij ook een kamer in dit hotel?" *kijkt om tijdens het lopen* "ik ben nog niet echt bij andere hotelgasten op bezoek geweest, ²(ik ben net wel even bij de bar geweest, maar dat wist je al / of / ik was wel nog van plan dadelijk naar de bar te gaan)." *hij pakt een doekje op en begint terug te lopen
²(haha welke chronologische volgorde zullen we doen? XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 01, 2013 10:33 am
Och, op het moment heb ik even geen kamer. Ik woon overal XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 01, 2013 2:20 pm
* lacht* "dat kan ook natuurlijk" *komt bij taart resten op de grond weer aan en begint deze op te doen met het doekje*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 02, 2013 12:27 pm
Ik hoop dat je tapijt makkelijk schoon te maken is? Anything I can do?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 03, 2013 1:02 am
"vast wel, zou je de tapijtreiniger kunnen pakken uit het kastje links onder het aanrecht in de keuken?" *kijkt richting de keuken en wijst richting het kastje* (waar je niet zo veel aan hebt want het aanrecht ligt om de hoek)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 03, 2013 10:44 am
*haalt een roze fles uit het gootsteenkastje* deze? of die gloeiende groene?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 03, 2013 1:53 pm
Menketi is onderweg naar haar kamer als ze allemaal geluiden hoort en dan ziet ze een kamer deur openstaan op wel een hele vreemde plek, ze besluit een kijkje te nemen.
*Klopt op de deur terwijl ze langzaam naar binnen loopt* "Yooohoooo is hier iemand?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|