Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ha! Ensimmainen thread. Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Onisfi
Crew

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 3:08 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon Feb 21, 2005 3:16 am

Kannatetaan.
Jonkinlainen killan oma pa*kanjauhanta-thread voisi olla ihan hyodyllinen, ei sitten mahdolliset tulevat "kunnon" aiheet niinsanotusti pilaantuisi... ainakaan niin pahasti. Hips.

[/suhteellisen turha posti]

Liffy Glitter

Wicked
Captain

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 4:11 am

Samaa mielta on myos tama herra Hakkarainen. Muutenkin, voisi olla hyva etta kilta tayttyisi threadeista, joissa keskitytaan eri aiheisiin - tyyliin musiikki-topic, elokuva-topic, turhat julkkikset-topic, jne...

Niin kuin siella mod-hakemus sivulla mainitsin, niin myos taman kaltaiset sivustot voisivat olla eri modien yllapitamia. Mutta totta kai muutkin voivat moisia aloittaa.

Mutta hienoa, etta joku uskaltautui tekemaan oman threadin! Jee~! Alkoi jo kyllastyttaa katsella omaa nimea tuossa etusivulla! ^^;;

*juoksee jatkamaan uusien jasenien hyvaksymista kiltaan* Mainostaminen nakojaan kannattaa!!

twisted
PostPosted: Mon Feb 21, 2005 4:32 am

Jesh. n_n Salainen operaatio lurettaa ihmisia vanhoilta sivuilta tanne. Miun puolesta saa kirjoittaa roskaa ja hyodyttomia viesteja, kunhan eivat ole spammia. :3

Ja olen ihan varma, etta vastaan tuohon puhelimeen "Herttoniemen autotalo, hyvaa paivaa!" sijasta jotain tyyliin "Herttoniemi vihaa teita, korjatkaa itse roskanne."

Mutta tama tyopaikka rulettaa. whee Rallatan netissa ja vastaan about kerran vartissa puhelimeen. Ja sitten ostan sisaan tavaraa kerran paivassa. xD;

Onisfi
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 4:35 am

[(-Onis-)]
Ja olen ihan varma, etta vastaan tuohon puhelimeen "Herttoniemen autotalo, hyvaa paivaa!" sijasta jotain tyyliin "Herttoniemi vihaa teita, korjatkaa itse roskanne."

Sano etta: "Autoliike A.Mukusella, kuinka voin auttaa?" ... blaugh

oho... pitais varmaan pesta suu saippualla... ^^;;; Ja minun pitaisi olla esimerkkia nayttava killan kapteeni. Hahaaa~ e_e;

twisted
PostPosted: Mon Feb 21, 2005 4:37 am

Wicked
[(-Onis-)]

Sano etta: "Autoliike A.Mukusella, kuinka voin auttaa?" ... blaugh

oho... pitais varmaan pesta suu saippualla... ^^;;; Ja minun pitaisi olla esimerkkia nayttava killan kapteeni. Hahaaa~ e_e;

twisted

Mwaha ha ha.. > biggrin Olen kylla juonut ihan tarpeeksi kahvia, etta saattaisin sanoakin noin. Tosin ensi kesan kesatyopaikka ei olisi enaa kovin turvattu. /Hmm~

Johtajalla pitaa olla karismaa ja luonnetta. ^^ Ei sita sellaisista asioista tarvitse huolehtia...

Onisfi
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 5:09 am

Mistas niita sais ostettua? mad

twisted
PostPosted: Mon Feb 21, 2005 5:17 am

Wicked
Mistas niita sais ostettua? mad

twisted

Karismaattisia johtajia? o_o;

Hmm. Olen kylla nahnyt exchange-foorumilla niita myytavana joskus... tai sitten se oli vahapukeinen succubus-viettelijatar, mutta en muista varmasti.

Ei huolta, olet ihan tarpeeksi karismaattinen. ^^

Ja alan epailla, etta teen jotain vaarin taman puhelimen kanssa. o_o Tuntuu silta, etta ne asiakkaat soittavat koko ajan takaisin, kun puhelimen yhdistaminen ei toimi. Tai ainakin mielessa on kaynyt, etta missa hemmetissa muut tyontekijat ovat... (-> istuu yksinaan koneen kanssa eristaytyneena varastossa).

Onisfi
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 5:21 am

Onko ne laittanut sut siivouskomeroon toihin? O_o;; ...ootko ihan varma, etta sun tyonkuvaan kuuluu vastailla puhelimeen eika esimerkiksi luututa lattioita?

...Tai... Oletko varma etta ne ei ole juuri ne /muut/ tyontekijat, jotka koko ajan soittelee sinulle?

...tai sit... *lopettaa nyt tahan ennen kuin alkaa kehittelemaan jotain salaliitto-mustapukuiset miehet-ufo-tarinoita*

twisted
PostPosted: Mon Feb 21, 2005 5:41 am

o_o; Ei ne minua tanne laittanut, kun itse tulin. Tyhja huone + kone = ei pomoa nakemassa kun pelaan seitseman tuntia tyopaivasta. biggrin Tosin silloin kun on nahnyt, niin on vaan kysynyt: "Onko hauskaa? n_n" Mutta voisin kylla vedota siihen, ettei tyotoimenkuvaan kuulu puhelimet. :3

Niin joo. o_o Ehka ne on nuo ylakerran ihmiset. Nauravat pimeissa huoneissaan minun kustannuksellani. ._.
... Mutta minullapa on niiden puhelinnumerot. > biggrin Voin taas neljan aikaa aamusta soittaa kostosoittoja.

*Uskoo kaiken, mita talle sanotaan. xD;*

Onisfi
Crew

Kajo

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 5:42 am

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 5:45 am

Eikohan tanne porukkaa ala hiljalleen valua. Aamulla lahti postia A-R alkuisille usernamen omaaville ja asken lahti lopuille. Joten eikohan tassa illan aikana saa viela aika tehokkaasti hyvaksya noita jasenhakemuksia.

twisted

Wicked
Captain

Liffi

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 5:47 am

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 5:54 am

Onisfi
Crew

Kajo

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 5:58 am