Ropettaminen kuulostas mahtavalta idealta. Tosin minulla ei siita ole asiantuntemusta taalta. Jotain juttua nayttaa loytyvan
http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=6403996.
Lahteeko kaikki siita, etta joku luo tarinan ja jakelee roolit (tai jokainen tekee oman roolihahmon ja joku kirjottaa niista tarinan tai sitten tarina luodaan yhessa tai sitten vain extempore)? Jonkinlainen "johtohahmo" tassa kait pitais olla etta langat pysyy kasissa (arvelisin), sina varmaan, [Wicked].
No ku ideoita kerran pyydettiin, niin alkaa minua syyttako:
- Sen lisaksi etta hahmot olisivat itse keksittyja, mukana voisi olla tyyppeja kuten Tarja Halonen (
xp ), Suichi Sindou, Luke Skywalker (eiku Darth Vader), Frodo, jne. Tai sitten niitten sekoituksia. Paaasia, etta ne on varikkaita ja toisistaan erilaisia. Ainaki minun mielesta.
- Joku motiivi vois teha pelista toimivamman (kuten LoTR:issa sormus. Tai Battle Royalessa pitaa vaan tappaa kaikki pysyakseen ite hengissa). En kylla tiia, miten semmonen gaiassa tomis.
- Jonku pitaa piirta kuva silloin talloin ropen tapahtumista. Joku vois kans kirjottaa sen tarinana tai koota kaikki repliikit yhteen ja laittaa journaliinsa, sielta ropen kulkua vois ainaki jalkeenpain lukea helpommin.
Jotain tammostako tassa tarkotettiin?