Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Gold kopen... Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Thu Feb 02, 2006 6:30 am

http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=12002019
Sindskort is het dus mogelijk om gold te kopen..... vind het erg zwak van gaia >.>;
PostPosted: Thu Feb 02, 2006 7:25 am

Kopend geld? Dat is een bizarre idee...

DavidGemmell

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Feb 02, 2006 7:38 am

DavidGemmell
Kopend geld? Dat is een bizarre idee...

je koopt tickets voor echt geld en die kan je dan geven aan Gaian-vrienden. en die kunnen daarmee dingen kopen op gaia, zoals kleding en house items. ^_^

ik vind het idd een maffe actie, maar goed zij verdienen er waarschijnlijk bakken met geld mee xD
PostPosted: Thu Feb 02, 2006 7:40 am

Beetje vreemde actie, wordt beetje commercieel zo sweatdrop
Maar ach, hun moeten het nou eenmaal betalen dus kan begrijpen dat ze elke manier van inkomsten waarderen.

Coenoz

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Thu Feb 02, 2006 7:43 am

Gaia maakt anders al genoeg geld aan doneren om alles draaiend te houden.... >.>;
PostPosted: Thu Feb 02, 2006 7:48 am

[ Message temporarily off-line ]

Coenoz

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Feb 02, 2006 7:54 am

Eigenlijk kon je altijd al gold kopen, doormiddel van donation letters, dit werkt precies hetzelfde aangezien je alleen in de winkels ermee kan betalen. Alleen krijg je nu minder voor je geld, de letters zijn meer waard. Eigenlijk is het gift credit systeem, om, het woord zegt het al, kado te geven.
PostPosted: Thu Feb 02, 2006 8:07 am

Ik vind het wel een goed idee =D Zo kun je anderen toch een cadeau geven, zonder dat je meteen donatieitems moet kopen smile Je kan voor datzelfde bedrag 2 mensen heppie maken ^_^

En tja, als dit steeds meer verdient, dan kunnen ze meer servers betalen, meer bandwith, meer dit, meer dat.... en es van die irri reclame af!!!!!

kittyocean
Captain

XDmaster3

PostPosted: Thu Feb 02, 2006 8:59 am

------------
{my mood: smile }
XDmastersays:

het is eigenlijk geen gold het is gift credits je kan er dus niet mee in de market betalen en mee traden je kan er alleen in de shops dingen mee kopen ik vin het goed bedacht van gaia om het zo te doen

------------
PostPosted: Thu Feb 02, 2006 9:01 am

XDmaster3
------------
{my mood: smile }
XDmastersays:

het is eigenlijk geen gold het is gift credits je kan er dus niet mee in de market betalen en mee traden je kan er alleen in de shops dingen mee kopen ik vin het goed bedacht van gaia om het zo te doen

------------
Dat maakt dus niks uit... je koopt gewoon iets duurs (Vox blur jacket bv) En verkoopt ie dan.... gift credits witwassen? xd

Oranjekorfbalpizza!

nemesiss

Wealthy Genius

PostPosted: Thu Feb 02, 2006 9:08 am

dat was mijn gedachte ook al.

je koopt heel wat giftcredits, je koopt een shopitem, en die verkoop je door aan questende personen.
PostPosted: Thu Feb 02, 2006 9:24 am

Yup, zo denken al heel wat mensen. Dus, wat is het probleem? XD Het is weer een andere manier van Gold verkrijgen ^_^

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Thu Feb 02, 2006 10:20 am

-alles word duurder omdat er meer geld in de omloop komt
-meer zeurende kinderen
-meer afzetterij
-meer commercie
-weer minder waar van de belofte van gaia om niet naar geld te vragen

om en gaia verdiende al 100.000 dollar per maand met de donaties.. rolleyes
PostPosted: Fri Feb 03, 2006 2:47 am

En wat zijn de kosten van Gaia?

Ze vragen dan wel om geld, maar ze VERPLICHTEN het NIET. Dus, in mijn ogen, hebben ze geen belofte gebroken.

Gaia is nog steeds gratis.

En Gaia is ook een stuk stabieler geworden; geen last meer van de Sushi of wat dan ook database.

So what dat ze een extra optie van doneren erbij hebben. Het is en blijft vrijblijvend.
Mensen die de nieuwste optie gebruiken om Gold te krijgen, zullen al snel verveeld raken van deze site. Immers, alles is opeens gemakkelijk te krijgen.

En tja, prijzen gaan waarschijnlijk van de duurste items omhoog. Maar wat bereik je er mee?

Stel je voor, je verkoopt je Devil's Tail. Wat wil je dan kopen? De Devil's Tail is 1 van de duurste items! Je verkoopt iets en hebt bergen met Gold. .... je kan dan practisch elk item van Gaia kopen.

Ik zie de lol van Gaia dan niet meer XD

Je hebt niets meer om voor te streven.

Wordt het lekker rustig hier =D

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Feb 03, 2006 6:17 am

Volgens mij is dat ook het enige nadeel, dat alles wat al zo duur is door de eerste inflatie nu nog duurder wordt.
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces