|
|
|
|
Posted: Mon Jan 31, 2011 4:26 am
Wel ik wilde wat meer positiefheid in deze guild brengen dus daarom deze topic je post gewoon wat je blij heeft gemaakt die dag het hoeft niet iets groots te zijn gewoon een koekje kan je ook vrolijk maken 3nodding
Laat ik beginnen word blij bij de gedachte dat ik vanaaf lekker met vriendinnen een meiden avond kan houden heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 31, 2011 6:11 am
Ben van plan om weer eens madeleine's te maken. ^^ En ik ben eindelijk gewend aan mijn nieuwe school. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 31, 2011 6:22 am
toen ik vandaag mijn roze teddy beer vasthield, voelde ik me stukken beter ^////^'' en toen vandaag m'n beste vriendin eventjes op msn kwam in een pauze van haar <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 31, 2011 11:32 am
In It's A Girl Thing (een guild voor alleen maar meisjes) is er een warm fuzzies event. (je kan anoniem een tekstje sturen naar iemand van de guild, met positieve eigenschappen enzo van die persoon)
En ik heb echt een suuuuper lief berichtje gekregen! <3
+ er zijn vanavond 2 episodes van bones op tv, en ook een nieuwe aflevering van Gossip Girl! (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 01, 2011 2:03 am
ik kijk naar iemand die fatal frame 4 speelt op youtube... en ik lach iedere keer als zij moet gillen (wat erg vaak is) blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 01, 2011 4:18 am
Hoorde net van een klasgenootje dat ze haar p heeft gehaald ben echt heel blij voor haar 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 01, 2011 11:52 am
Dat ik eindelijk weet hoe ik Whiteboardjes moet maken... en dat het me nog lukt ook!
En dat mensen mijn art dus echt mooi vinden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 01, 2011 1:11 pm
ben blij dat deze topic nog best goed loopt heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 02, 2011 3:22 am
vrijdag vallen alle lessen van mij uit xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 02, 2011 11:00 am
Vandaag was het steeds droog toen ik buiten kwam
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 04, 2011 1:17 pm
De treinen reden op tijd o.0 en dat met die storm en de waarschuwing op teletekst en ik snap de opdracht en yeey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 05, 2011 4:44 am
Ben je ziek, ga je Dumpster Dive doen... krijg je een Neutral Starter Polo van iemand die je kent XD Awesome
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|