|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:14 am
Tänkte att detta skulle vara en tråd där man, om man vill, kan lägga upp en bild på sig själv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:19 am
..Filthy ser ut som en mördare surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:21 am
Miradjii Petsy: Är jag söt? xp Tvivlar på att du är ful...
Filthy: Vem är inte snyggare än mig? xd Jaa 4laugh Men men, ok, sätter dit en bild på mig då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:21 am
Filthy Petsy ..Filthy ser ut som en mördare surprised twisted I can see dead people.. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:22 am
Filthy -bild- Jag är snyggare än dig. xd *host* Är du säker på att det där är du. Det ser ut som Edward Scissorhands eller nåt... smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:27 am
Omg surprised redface Länge sen nån tyckte så
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:29 am
Chibi Strawberry Petsy Chibi Strawberry Petsy Chibi Strawberry Jag är för hemsk för att synas. :\ Ne då.. Har du sett mig? gonk Du hade ju nån bild förut i sigen, Var det inte du? surprised Hehu. Just det. Jag glömde. xp 3nodding Men du såg lite.. läskig ut på den gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:31 am
Yannah  Det här är jag Du ser bra ut 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:36 am
Yannah: Jag har sett den bilden på dig förut. whee Hoppas jag känner igen dig på nästa J Cult konvent.
Chibi Strawberry: Du är ju inte alls ful, du är ju jättesöt! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:38 am
Miradjii: Jag hade bilden på dig också smile Vi kommer att hitta varandra, va inte orolig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:48 am
Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Typiskt tjejer att klaga om att dom är fula fast dom inte är det. rolleyes Men det är så många som sagt att jag är ful, klart jag säger det själv då..Något dom inbillar sig oftast. gonk sweatdrop Alltså tjejerna, dom tror att folk tycker dom är fula. Tycker.. Men folk har SAGT det! En helt annan sak då..Men det är alltid några som tycker så ju. Finns ingen person som alla tycker är snygg/söt. Orka äns ta åt sig? stare Du har en poäng där..1-0 till Filthy. xd Meh xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:50 am
Gandiloulou Lilla fula jag då... sweatdrop  Du är ju fin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:54 am
Chibi Strawberry Alla är ju söta~ whee Tycker man att man är ful är det dags att bygga upp självförtroendet. 3nodding Och det ska komma från mig. Så sant så..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|