|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 9:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 10:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 11:24 am
jah die zijn ook erg grappig idd yea those are realy funny too ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 2:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 30, 2010 8:13 am
Hollanders are just cheap crazy people. If you go on a visit you'll get just one cookie with your coffee xd xd Hollanders zijn gewoon rare en gierige mensen. Als je op visite gaat krijg je wel één koekje bij je koffie rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 2:31 am
Maar als ze zelf koffie hebben nemen ze een hele stapel razz
But if they got coffee for themself they get a whole bunch... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 9:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2010 11:55 am
Pavasiyagirl Hollanders are just cheap crazy people. If you go on a visit you'll get just one cookie with your coffee xd xd Hollanders zijn gewoon rare en gierige mensen. Als je op visite gaat krijg je wel één koekje bij je koffie rofl en toch willen we meer dan een koekje maar het geef en ontvang snappen we niet dus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 11:56 pm
Sorry ik klink misschien humorloos, maar Nederlanders over een kam scheren kan niet, het is gewoon hetzelfde zeggen als dat elke moslim terrorist is?
Anyways in sommige dingen herkende ik wel echt typisch Nederlandse dingen haha! Had hem al is eerder gelezen dusja ;p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2010 9:11 am
risa ai Sorry ik klink misschien humorloos, maar Nederlanders over een kam scheren kan niet, het is gewoon hetzelfde zeggen als dat elke moslim terrorist is?
Anyways in sommige dingen herkende ik wel echt typisch Nederlandse dingen haha! Had hem al is eerder gelezen dusja ;p Nederlanders over een kam scheren mag niet, maar je vindt het wel grappig, ik ben in een beetje in de war :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 18, 2010 8:14 am
Dregons risa ai Sorry ik klink misschien humorloos, maar Nederlanders over een kam scheren kan niet, het is gewoon hetzelfde zeggen als dat elke moslim terrorist is?
Anyways in sommige dingen herkende ik wel echt typisch Nederlandse dingen haha! Had hem al is eerder gelezen dusja ;p Nederlanders over een kam scheren mag niet, maar je vindt het wel grappig, ik ben in een beetje in de war :S Ik vind het grappig omdat sommige dingen wel kloppen hihi! Sorry dat ik beetje onduidelijk ben =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2010 2:59 pm
de meeste van die dingen zijn niet helemaal waar maar er zoit toch een ken vn waarheid in denk ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|