|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 23, 2010 1:06 pm
hoi ik droom laatste tijd veel crashes en vulkaan uitbarsting droom1: er gaat een vliegtuigramp droom2: vulkaan uitbarsting-(yellowstone)
english:
Hi i dream last times much about crashes and vulcano's thats break out dream1: theres gonna be an aircrash dream2: vulcano'is gonna break out (yellowstone)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 24, 2010 11:13 am
Um... is dat een goed teken of niet? Ik droom de laatste tijd niks, want ben elke keer enorm vroeg wakker. Wordt er sago van crying Maarja, maar heb wel is gedroomd dat ik ineens in de lucht hing en neit naar beneden kwam xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 24, 2010 11:30 am
ik droom wel eens van plaatsen en landen en dan heb je soms het gevoel van ik ben hier all een keer geweest
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 24, 2010 1:49 pm
Ik droom alleen over school eigenlijk, docenten, vakken dat soort dingen. neutral Ik wou dat ik leuker droomde.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 24, 2010 3:10 pm
op droominfo.nl kan je betekenissen vandaan halen .. misschien is het idee om de betekenis van je idee erbij te zetten smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 25, 2010 9:14 am
1e ja het is slecht xD 2e neej ik ga niet naar die site mensen szeggen dat ik helderziend ben...er gaat nog 1 vliegtuig neerstorten let maar op
DIT REACTIE IS GEPLAATS OP 25-05-2010 18:15
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 25, 2010 9:45 am
Oke, dat is eng om te horen. Ik heb wel is een droom dat later echt gebeurd. Is niet iets bijzonders, maar bijvoorbeeld met z'n allen ineens gek doen in de keuken om erbij te kunnen enzo. xp Heb vandaag gek gedroomd, snap de doeler alleen nog steeds niet van hahahahaha blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 10:23 am
Waarschijnlijk droom je er alleen over omdat het vaak in het nieuws is, lately. Dat is vaak zo met dromen. Ik droom vaak over Supernatural en dat komt omdat ik de serie heel vaak kijk. Ook droom ik over Glee, hahahaha. GLEEK!
Wel heb ik een tijdje heel veel over een naam gedroomd. Muriel. En ik heb die naam echt nog nooit eerder gehoord. Dus ik zocht de naam op op het internet. Wat ik dus had gevonden was dat Muriel een vrouwelijke engel is - de engel van emoties. Ze is de engel van de maand juni.. wat wel jammer is, aangezien ik jarig ben in april (1 april to be precise) en dat is dus geen juni. Maar ach. Muriel! Misschien wel mijn Guardian Angel ofzo. Ook droomde ik een tijdje steeds van een wit konijn, maar ik weet niet precies meer wat dat betekende. whee
Ik heb ook een periode gehad waarin ik steeds droomde dat er iemand achter me aan zat met een pistool, maar steeds als ik probeerde te rennen, dan kon ik niet rennen. Ik kon alleen maar LOPEN. Dat is een stress-droom. 3nodding
Ook heb ik vaak van die dejavú-dromen. Dat je de volgende dag iets doet en dat heb je dan gedroomd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 11:06 am
hihi ik heb een heel lief vriendje en ik heb laats gedroomt dat we gingen trouwen echt ook vet uitgebreid van gemeentehuis tot aan de receptie ik wist zelf hoe de taart er uit zag XD echt vet spooky
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 12:22 pm
matsuii hihi ik heb een heel lief vriendje en ik heb laats gedroomt dat we gingen trouwen echt ook vet uitgebreid van gemeentehuis tot aan de receptie ik wist zelf hoe de taart er uit zag XD echt vet spooky Hoe oud was je ook al weer? xD (sorry maar of je bent oud genoeg om te trouwen en eigenlijk moet je vriend dan nu heel bang zijn en snel gaan sparen voor t trouwen razz ... of je bent heel jong en dan is het ook jammer voor je vriend want als je het hem nu verteld moet ie dus veel eerder beginnen met sparen xD ) Sorry.. flauw razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crysthalica rolled 5 8-sided dice:
1, 4, 6, 8, 6
Total: 25 (5-40)
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 1:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 1:32 pm
aaaw cry ik hoop dat je je snel weer beter voelt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 4:13 am
Soms droom ik over dingen dat ik nog niet eens ken xd Heel soms droom ik wel iets dat er later in de toekomst gebeurd, maar het lijkt of je het dan echt dubbel meemaakt ofzo. Net als mensen van, ik ken jouw ergens van. Zo droom ik ook wel is over mensen die ik niet ken en een tijdje erna ineens tegen kwam. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 4:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 10:34 am
HAHAHAHAHAHA
Ik moest weer even denken aan die droom waarin ik mijn aardrijkskundedocent (2.10m) vermoordde met een fles alcohol. Ik sloeg em eerst kapot op mijn wasmachine (want hij stond bij mij op zolder) en toen boorde ik hem in zijn hoofd.
3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|