Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Elf Fantasy Fair Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Weer een gratis poll!
  Yay!
View Results

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jan 13, 2010 7:34 am

De kans is zeer, zeer groot dat ik 24 en 25 april op de Elf Fantasy Fair kan komen te staan, als artiest zijnde! Ik ben zo enthousiast!! Ik heb er vreselijk veel zin in (nu maar hopen dat er niets mis gaat en ik er ook echt kan staan XD)

Zijn er nog mensen hier die naar Haarzuilen gaan? Misschien zie ik je daar dan!!
PostPosted: Wed Jan 13, 2010 8:31 am

in de mangasquare?

ik was er vorig jaar 8D
zo'n vrouw die in de mangasquare stond, cosplay stuff te verkopen etc, vroeg mij of ze me al eens eerder ontmoet had en of ik van een band was ofzo o. o

misschien ga ik dit jaar weer heart is wel een eindje weg, maar ik wil *o*

Neo Sideralis

Desirable Genius

xz791

PostPosted: Wed Jan 13, 2010 11:40 am

Waar sta je dan als je weer een standje hebt kitty? dan kom ik je misschien nog wel even een bezoekje plegen razz
PostPosted: Thu Jan 14, 2010 1:58 am

Het zou het Paviljoen (sp?) dan zijn. Geen idee hoe het er daar aan toe gaat XD Gonna be my first!!

kittyocean
Captain

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Tue Feb 02, 2010 11:57 am

Zeissothafar says: Ik ga samen met vrienden weer de boel onveilig maken als de woestijngangers die helemaal niets van Nederland afweten: Meestal voeren we kleine toneelstukjes op midden in het publiek. Vorig jaar vonden ze dat wel leuk en dus mogen we dit jaar weer komen biggrin
... Niet schrikken dus als er opeens drie gasten met hoofddoeken door de wacht worden achterna gezeten wink
PostPosted: Tue Feb 02, 2010 12:17 pm

lijkt me zo leuk xD
Weet er iemand een site ofzo met info?
x

ShushYourPrettyMouth

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Tue Feb 02, 2010 1:21 pm

ORly? Ik ben altijd op de fantasy fairs!
PostPosted: Tue Feb 02, 2010 4:16 pm

ShushYourPrettyMouth
lijkt me zo leuk xD
Weet er iemand een site ofzo met info?
x

Elf Fantasy Fair

Neo Sideralis

Desirable Genius

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Feb 03, 2010 7:25 am

Ik heb alleen nog steeds geen bevestiging van de organisatie gekregen... heb zelfs al een extra mail gezonden... Eeks! Zenuwen!
PostPosted: Wed Feb 03, 2010 11:41 am

Zeissothafar says: Het komt wel goed schatje *geeft zo'n glas Rose-Vicee (schrijf je dat zo...??)*

Zeissothafar

Hunter

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Feb 04, 2010 12:19 pm

Ach, na een opmerking van vandaag... nou ja, ik hoop dat ze snel reageren. Anders stuur ik dit weekend weer een mail!
PostPosted: Sat Feb 06, 2010 2:52 am

Gelukkig, antwoord gehad. Ze zijn nog bezig met het verwerken van de aanmeldingen =D

kittyocean
Captain

xz791

PostPosted: Fri Feb 12, 2010 12:40 am

Je had het wel goed gespelt hoor Zeissothafar.

Ben benieuwd of je me gaat herkennen als je daar toch een plekje weet te krijgen kitty^^
PostPosted: Fri Feb 12, 2010 5:10 am

Plek gekregen!! =D Als het goed is sta ik ook best wel vooraan XP Nadeel: men loopt er wat sneller voorbij, want er is nog zoveel te zien XP Maar goed! Alleen nog de rekening krijgen...

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Feb 12, 2010 5:11 am

Hé, als er genoeg interesse is, kan mijn stand wel gebruikt worden als verzamelplaats voor een meet ofzo XD Maar dan graag wel aub voorzichtig met mijn spullen =D
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games