|
|
|
|
Posted: Mon Dec 28, 2009 2:25 pm
Här ska vi hångla! redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 28, 2009 4:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 28, 2009 5:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 1:38 am
Jag är ju det. Jag pekar ut felet så att du kan rätta till. Ungefär som att säga till när någon har något i ansiktet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 2:50 am
Det är inte alla gånger som det anses vara snällt heller... . 3.;;;
Och andra kan ta illa upp när man rättar till dom. o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 6:21 am
Det konstiga är att personen inte ändrar. Som om jag skulle gå till någon och bah "Du har något där!" och personen bah "Åh, jasså?" och fortsätter gå med ett riskorn på kinden. Bah WTG?
Men hallå, folk, sluta ta illa upp! Det är är en så konstig social regel, att det är dumt att upplysa om stavfel och grejs. Därför är det ingen som rättar mig! Ibland upptäcker jag stavfel i typ världens äldsta texter and I'm like "Why didn't anyone say something? gonk "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 7:18 am
Ofta man går och byter kläder när någon kommer fram på stan och bara "Ursäkta, dendär tröjan matchar inte dina byxor".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 7:40 am
Stava fel, det är serribiss.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 8:44 am
Dora The Exploded Ofta man går och byter kläder när någon kommer fram på stan och bara "Ursäkta, dendär tröjan matchar inte dina byxor". Inte samma sak xD Jag menar om typ du har toapapper under skon eller ett klistermärke på tröjan eller glasspinne i näsan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 10:27 am
Mikusagi Det konstiga är att personen inte ändrar. Som om jag skulle gå till någon och bah "Du har något där!" och personen bah "Åh, jasså?" och fortsätter gå med ett riskorn på kinden. Bah WTG?
Men hallå, folk, sluta ta illa upp! Det är är en så konstig social regel, att det är dumt att upplysa om stavfel och grejs. Därför är det ingen som rättar mig! Ibland upptäcker jag stavfel i typ världens äldsta texter and I'm like "Why didn't anyone say something? gonk " Men jag ser ju inget fel gonk du ser nåt som jag inte ser!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|