|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 7:13 am
Ekyhm , Eeekhym *cisza* Na poczatku mojego bardzo krotkiego przemowienia chcialbym podkreslic , slowo "krotko' czyli w moim przypadku bedzie to dlugie przemowienie . ! ^_____^
Moje myslenie i rozumowanie biggrin
Wiec rodzice dali mi na imie Damian 3nodding Mam 14 lat i uczeszczam do drugiej klasy gimnazjum . Wiec nie jestem typem kujona , ktory siedzi w ksiazkach calymi dniami i nocami a potem wyglada jak potwor pirate Jestem bardziej typem , czlowiek myslacego ale po swojemu . Uwielbiam szkicowac i niebawem dodam swoje pierwsze szkice . W przyszlosci chcialbym zostac architektem .. no moze jakims tam dekoratorem wnetrz . ( Zatem stoi dluga droga przede mna )
Muzyka
To bedzie chyba moja ulubiona czesc . Uwielbiam wszystko co jets energiczne i mocne . Slucham Punk Rocka i Metalu , czasami sie jakis ostrzejszy Death Metal albo Black znajdzie . Gram od 3 lat na gitarze basowej wiec muzyke mam pisana we krwi . Nie wiele osob lubi Metal , bo sie kojarz z czyms typu " Zabije Kota !! , albo Zabij Pawiana w imie Satana O____O " Taak , cos w tym stylu . Moje ulubione zespoly to : The Analogs . Mayhem , The Casualites , Avanged Sevenfold , Slipknot , Soulfly i tak moge wymieniac w nieskonczonosc .
Zainteresowania
Wiec , jak juz mowilem gram na gitarze basowej , ale to nie wszystkie moje zainteresowania oprocz szkicu i architektury moja ogromna pasja jest ... *cisza* HISTORIA POLSKI ! Jestem ogromny patriotom ( przez mojego dziadka ^_____^ ) uwielbiam historie , bez niej to nawet bym sie nie dowiedzial ze bylo cos takiego jak Bitwa pod Grunwaldem czy , II Wojna Swiatowa rofl .
I to byloby na tyle biggrin
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 8:37 am
Jako ogromny patriota powinieneś zwracać szczególną uwagę na własny język. Przede wszystkim na pisownię słowa "patriotą".
Dzień dobry i pozdrawiam.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 5:24 am
Dobrze , bede zwracal uwage smile )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|