|
|
|
|
Posted: Sat May 09, 2009 10:06 am
Nej, det är inte fråga om något jobb nu.. tyvärr.. Så vad håller jag då på med undrar ni säkert?
Jo, det är såhär att jag har lyckas samla på mig en jäkla massa F bete och tokens och jag är för lat att använda upp dom. Så jag tänkte kolla här om det finns några som skulle behöva något av dessa, för då kan jag kanske ge bort en del..
Alla som är intresserade av antingen fiskbete eller tokens kan ju säga till här inne, så skriver jag upp det här nedan och senare kommer jag att skicka trades, låter det bra tro? Jag hoppas det, för det är ju gratis, vem kan säga nej till det? xD Naturligtvis kan man välja både och.. ^^
För tillfället har jag: 11.2k tokens 680 fiskbete F
Intresserade av Tokens: 1. 2. 3.
Intresserade av Fiskbete: 1. 2. 3. _____________
[12 Maj] - 9k Tokens mindre.. sköööönt xD [20 Maj] - 3k Tokens och 50 Fiskbete mindre <3 [21 Maj] - 3k Tokens mindre ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 09, 2009 2:19 pm
Få se, jag är ju faktiskt ute efter Courted Ruff, men det är mest tid och ork jag inte har *kollar i inventoriet* 9000 poletter. Det skall nog räcka.
Nej tack! ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 09, 2009 2:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 09, 2009 11:09 pm
Jag är intresserad av lite tokens. :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 10, 2009 1:14 am
Åhhh verkligen? Yay! *skriver upp* biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 10, 2009 6:32 am
Jag är också intresserad av tokens :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 10, 2009 6:59 am
Ni har ingen aning om hur glad jag blir, det är ju mycket bättre att dom går till folk som använder det.. istället för att låta högen växa i min invo <3
*Skriver upp* biggrin
En till och jag skickar iväg dom första, men naturligtvis så får fler dyka in och skriva upp sig ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 11, 2009 5:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 3:38 am
Tokens! heart Jag vill ha till en sån jokermössa. Men vill du inte ha nåt för dem? surprised Det är ju så måååånga
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 5:17 am
Ja, jokermössan är väldigt snygg och borde passa dig *nickar* Vilken av dom vill du få tag på?
Nädå, jag ger bort dom bara sådär.. Får ändå så mycket mer från daily chance x_x
och föresten så gav du ju mig en massa recept, så vi lär vara kvitt där xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 7:40 am
Cassandra G Varcolaci Ni har ingen aning om hur glad jag blir, det är ju mycket bättre att dom går till folk som använder det.. istället för att låta högen växa i min invo <3 wow, tack! Det var ju jätte många!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 7:44 am
snelhest Cassandra G Varcolaci Ni har ingen aning om hur glad jag blir, det är ju mycket bättre att dom går till folk som använder det.. istället för att låta högen växa i min invo <3 wow, tack! Det var ju jätte många!!Hehehe varsågod! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 7:52 am
Wohooo! o/ Tackar så mycket! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 13, 2009 3:56 am
Det var så lite så ^^
Få se om fler är intresserade, eller om jag ska behöva ge bort fiskbetet i CBn, vi får se hur det blir- ger det ett par dagar till...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|