|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:19 am
Fick precis veta att jag har nagot syndrom... kommer inte ihag vad det heter, bara... Jag gillar inte att ha syndrom! Det later som om jag ar varsta handikappad!!! Har nagon annan nagot syndrom-ord?
Edit: Nu vet jag vad det heter, Marfans syndrom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:21 am
Mitt syndrom innebar iallafall att jag ar lang och smal... ohm.. varfor ar det ett syndrom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:22 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:23 am
For att ha det maste man ha minst tva av dessa egenskaper:
Vara lang Vara smal Ha brostben som ar innatbuktande Ha gracila fingrar/fotter Hjartklappning Skolios
Det var typ det... jag minns inte... det hette forresten typ alchmar eller nagot. Achmed kanske? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:29 am
Mikusagi For att ha det maste man ha minst tva av dessa egenskaper: Vara lang Vara smal Ha brostben som ar innatbuktande Ha gracila fingrar/fotter Hjartklappning Skolios Det var typ det... jag minns inte... det hette forresten typ alchmar eller nagot. Achmed kanske? blaugh Nu maste de kontrollera mig hela tiden sa jag inte far problem med hjartat ocksa! *suckar* Det var nagot med ogonen som kunde vara ett symtom ocksa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:38 am
Mikusagi Mikusagi For att ha det maste man ha minst tva av dessa egenskaper: Vara lang Vara smal Ha brostben som ar innatbuktande Ha gracila fingrar/fotter Hjartklappning Skolios Det var typ det... jag minns inte... det hette forresten typ alchmar eller nagot. Achmed kanske? blaugh Nu maste de kontrollera mig hela tiden sa jag inte far problem med hjartat ocksa! *suckar* Det var nagot med ogonen som kunde vara ett symtom ocksa... Låter inte så kul sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:57 am
jag...har..EN..syDROM...SOm...GöR...AtT..jaG...SkrIVEr...SeGt..Och..Med..mÅngA..PungKtEr...OCH...med...SkIft..IBLAnd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 10:58 am
Zero-Egon jag...har..EN..syDROM...SOm...GöR...AtT..jaG...SkrIVEr...SeGt..Och..Med..mÅngA..PungKtEr...OCH...med...SkIft..IBLAnd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 11:00 am
Sephyre Zero-Egon jag...har..EN..syDROM...SOm...GöR...AtT..jaG...SkrIVEr...SeGt..Och..Med..mÅngA..PungKtEr...OCH...med...SkIft..IBLAnd xd gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 11:02 am
Zero-Egon jag...har..EN..syDROM...SOm...GöR...AtT..jaG...SkrIVEr...SeGt..Och..Med..mÅngA..PungKtEr...OCH...med...SkIft..IBLAnd Lunarstorm-syndromet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 11:07 am
Miradjii Zero-Egon jag...har..EN..syDROM...SOm...GöR...AtT..jaG...SkrIVEr...SeGt..Och..Med..mÅngA..PungKtEr...OCH...med...SkIft..IBLAnd Lunarstorm-syndromet? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|