|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 9:01 am
Kodning: Unicode [UTF-8]
Denna tråd är till för att finna personer att studera tillsammans med!
Alla ämnen kommer vara listade i nästa post där ni kommer kunna skriva in er och vart man kan kontakta er, eftersom det ibland kan vara lättare att använda MSN, Skype eller dylikt för att t.ex. förhöra varandra eller skicka över dokument. Fattas den kategori ni söker, säg till så skapas den.
Om ni ska hjälpa varandra i tråden, försök att hjälpa varandra och inte bara ge folk svaret på en gång, det lär man sig inget av.
Anledningen till att jag, som redan gått ut skolan, gör denna tråd är både för jag vill hjälpa till och för att hålla det jag studerade i trim. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 9:02 am
Ämnen
Matematik Aranea ( A och B ) - MSN: araneat@gmail.com Jalkazar, åk 9 - MSN: Jalkazar@spray.se Menimra ( A, B, C, D, E och F ) - MSN: fufare@hotmail.com Mikusagi ( A och B ) - MSN: Mikusagi@gmail.com Miradjii ( A, B, C och F ) - MSN: miradjii@hotmail.com NitemareFairy Petsy, åk 9
Biologi / NO Jalkazar, åk 9 - MSN: Jalkazar@spray.se Menimra ( A ) - MSN: fufare@hotmail.com NitemareFairy
Fysik Aranea ( A ) - MSN: araneat@gmail.com Menimra ( A, B ) - MSN: fufare@hotmail.com NitemareFairy
Kemi Menimra ( A ) - MSN: fufare@hotmail.com
SO Jalkazar, åk 9 - MSN: Jalkazar@spray.se NitemareFairy Petsy, åk 9
Svenska Petsy, åk 9 Sakana-sama, åk 9 - MSN: sakana-sama@hotmail.com - Skype: sakana-sama
Engelska Jalkazar, åk 9 - MSN: Jalkazar@spray.se NitemareFairy Petsy, åk 9 Sakana-sama, åk 9 - MSN: sakana-sama@hotmail.com - Skype: sakana-sama
Franska Jalkazar, åk 9 - MSN: Jalkazar@spray.se Menimra ( A ) - MSN: fufare@hotmail.com Sakana-sama, åk 9 - MSN: sakana-sama@hotmail.com - Skype: sakana-sama
Programmering Aranea ( A ) - MSN: araneat@gmail.com Menimra ( A, B och C ) - MSN: fufare@hotmail.com Miradjii - MSN: miradjii@hotmail.com
Webdesign Miradjii ( HTML, PHP, CSS etc ) - MSN: miradjii@hotmail.com
Hemkunskap Jalkazar, åk 9 - MSN: Jalkazar@spray.se
Idrott Jalkazar, åk 9 - MSN: Jalkazar@spray.se
Medicin Mikusagi - MSN: Mikusagi@gmail.com
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 9:13 am
Matte,biologi,fysik,SO,engelska 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 9:19 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:00 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:31 am
O M G
Jag trodde bara det fanns till Matematik Diskret! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:34 am
Jag kan defentivt hjälpa till med engelska och svenska, går i årskurs 9. Är engelsktalande och kan hjälpa med till exempel saker som dialekter. Har ganska allmän kunskap om det mesta.
Kan eventuellt hjälpa till med franska, men det skulle vara väldigt simpel sådan.
MSN: sakana-sama@hotmail.com Skype: sakana-sama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:39 am
ska man lämna msn, isåfall Jalkazar@spray.se
ajg kan hjälpa till med: So No Sv Hk Idr Eng Ma och alla andra obligatoriska utom franska
Behöver hjälp i franska, min hjärna is teh damp när jag ska böja oregelbundna verb, lägga in småorf i meningar o.s.v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:51 am
Mivi O M G Jag trodde bara det fanns till Matematik Diskret! eek Matematik F = Matematik Diskret ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|