|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 1:20 pm
jak to możliwe, że nie założono tutaj tematu o euro 2oo8? a przede wszystkim o wciąż pulsującym temacie, a mianowicie, howardzie webbie?
czyżby nikt tutaj nie oglądał naszej polskiej reprezentacji w tv? czyli ja... i ja?
do licha, niech ktoś mi wytłumaczy te akcję z karnym neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 1:42 pm
przykro mi, ale jestem sportowym laikiem, stoikiem i cynikiem... w czasie, gdy był mecz Polska-Niemcy zacinałam Broken Sword: Anioł Śmierci. Wrzaski dobywające się ze wszystkich kierunków od sąsiadów i z sąsiedniego pokoju trochę mnie rozpraszały. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 2:07 pm
Daedhel przykro mi, ale jestem sportowym laikiem, stoikiem i cynikiem... w czasie, gdy był mecz Polska-Niemcy zacinałam Broken Sword: Anioł Śmierci. Wrzaski dobywające się ze wszystkich kierunków od sąsiadów i z sąsiedniego pokoju trochę mnie rozpraszały. neutral 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 2:38 pm
Tematy "Jak to możliwe?" i "A ja wiem!" jakoś dziwnie mi się ze sobą kompilują sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 10:22 pm
nie znam sie. na mecze przychodze na chwile do pokoju matki, zeby pospiewac Deutschland, Deutschland uber alles i wyleciec szybo, zanim czyms dostane xd ...poza tym.. co w tym takiego, ze tyle ludzi na raz zlapalo jakas faze?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 11:19 pm
ja nie znam się, nie chcę bnic o nim wiedzieć, mam dość jego fotomontaży na gronie stressed precz z HOWARDEM!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 16, 2008 12:19 am
lewandowski pociągnął tego gościa za koszulkę w polu karnym. więc moim zdaniem karny był jak najbardziej słuszny. w ostatnich sekundach meczu musiał zrobić coś takiego stojąc na przeciwko sędziego. to jest idiota po prostu. KRZYNÓWEK RLZ. stare .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 16, 2008 2:16 am