Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Euroviisut Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Tue May 20, 2008 11:02 pm

Oikeastaan tämä topic olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten, jo Suomen esikarsintojen aikoihin, mutta parempi nyt kun ei milloinkaan. ^^;

Eli siis. Euroviisut, tuo jokavuotinen mielipiteitä jakava laulukisa. Mitä mieltä olette siitä? Ollaanko menty yli rajan ja lapsuusaikojen kaunis laulukilpailu muuttunut naurettavaksi pelleilyksi vai onko viisut vielä iloa silmille ja korville? Hävettääkö Suomen edustuskipale vai tuntuuko, että tällä päästään pitkälle? Mitä mieltä olette muiden maiden kappaleista? Mitkä ovat teidän inhokkeja/suosikkeja?

Kertokaa mielipiteenne ja kunnioittakaa muiden.
PostPosted: Wed May 21, 2008 3:45 am

Minä en ole ikinä ymmärtänyt viisujen päälle, ja kohu on lähinnä ärsyttävää. Kaikki ovat tyytyväisiä jos pidän suuni ja television kiinni wink

...mutta silti. Miksi Teräsbetoni, miksi!? gonk "ÄLIÄLIÄLIÄLIÄÄÄÄ~!"

Liffy Glitter

Zeggo

PostPosted: Wed May 21, 2008 7:39 am

Viisu"fani" olen, eli vaikken pitäisi näkemästäni, seuraan silti. Eivät ärsytä useinkaan, koska tällä seudulla kohua saa vain sen verran kuin itse haluaa.
Ainakin ekassa karsinnassa oli aika paljon ihan kuunneltavia kappaleita ja siedettäviä lavaesiintymisiä, mutta aika monet inhokeistani pääsivät jatkoon. Kreikka? Pyh, kele-laulukin (ja laulaja) oli parempi.
Ja ensi kertaa tulin äänestäneeksi itse: Kakkosta ja kolmetoistosta, eli Israelin taidokasta laulajaa jota oli vaikea uskoa mieheksi, sekä Bosnia-Hertzegovinan performanssitaidetta, jossa miehellä olisi saanut olla suurempi osuus ja kertsi on suloinen.
Viro oli kyllä hervottoman hauska ajoittain, muttei aivan tavoittanut suosiota keräävää tasoa. Snif.

Teräsbetonia en halunnut finaaliin, että paremmille olisi tilaa, mutta pääsi sinne TB:tä huonompiakin, joten katotaan miten menestyvät ja pääsivätkö vaan narreiksi mukaan.
PostPosted: Wed May 21, 2008 8:48 am

Joka vuosi tulee viisut katsottua, muttei ole syntynyt minkäänlaista mielipidettä tämän vuotisesta. Kyllähän tuo Teräsbetoni hieman epäilyttää, en ole vielä kenenkään kuullut sanovan mitään positiivista heidän osallistumisestaan o__o Mutta pakko myöntää, että Suomen finaaliin pääsy oli kertakaikkiaan oikea järkytys. Naapureille ei ainakaan jäänyt tämä epäselväksi... sweatdrop Mutta löytyy sieltä hyviäkin biisejä joukosta, tykästyin jotenkin Azerpaijanin tai miten nyt kirjoitetaankaan :sweat_ ja San Marinon kappaleisiin viime illalta. Turkinkin edustuskappale oli iloinen yllätys smile

Mirmei

Taxet
Crew

PostPosted: Thu May 22, 2008 6:41 am

Atserpaitsanin biisi oli kyl ihan jees. Itsehän äänestin Irlantia.

Jos kyseessä on kalkkuna, niin ei se VOI olla muuta kuin paras! surprised

Ja mitä teräspekoniin tulee: on sitä suomi paskempiakin lähettänyt. Ja jos sieltä jollain ihmeellä voitto tulee, niin eipä se minun persettäni paljoa kutita. Kaikkihan se on kotiin päin. neutral
PostPosted: Thu May 22, 2008 4:02 pm

Haluisin että Cristal Snow meni Euroviisun Teräsbetoni sijaan. 3nodding

Äänestin Bosnia & Herzegovina mrgreen

iced medication

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Sat May 24, 2008 12:02 am

Kieltämättä tsekin epäilin TB:n menestystä, mutta semifinaalin jälkeen sulin ihan täysin. Se alkukantainen voima, ah! Minulla on jotenkin sellainen tunne, että tänä vuonna suomenkielisellä kappaleella päästään pitemmälle kuin ikinä.

Itse pidin Azerbaizanin esityksestä ja Latvian kipale oli ihanan pirteä. Harmi, kun Malta ei päässyt finaaliin.
PostPosted: Sun May 25, 2008 4:14 am

Hm, luulen että jos kappale olisi ollut englanniksi se olisi menestynyt paremmin. (äh, eihän sitä televisiota voinut pitää kiinni kun on kaveripiirin harvoja joilla edes on sellainen joten totta kai tänne tunki väkeä)

Ja jos miehet ratsastaisivat toisillaan niin kaikki olisivat voittaneet.

Liffy Glitter

Zeggo

PostPosted: Sun May 25, 2008 6:01 am

Pascaaaalin teoria vieköön, että ärsytti. Inhosin Kreikan laulua, tanssia, laulajaa heti ensi silmäykseltä, arg! Ja Venäjän ukko oli niin itseään täynnä, niin niljakas, että muuten hieno show oli minulle sietämätön.
Ja ois ny Teräsbetonin pitäny vähä enemä pisteit saa'a, pöh.

Mitäänhän ei nyt mahda, mutta kyllä tuli päänsärky noiden viisujen tuloksia kuunnellessa. Odotin liikoja, kun olisi ollut niin paljon kivoja lauluja.

lol @ Liftis
PostPosted: Sun May 25, 2008 9:59 am

Mulla oli ihan pirteä ilta. Ei tullut mitään pettymyksiä, paitsi yllätyksenä Kreikan menestys. En tykännyt siitä ollenkaan! Saa nähdä millainen lasku tulee kun äänestin suosikkejani niin monesti lol Mun on pakko hankkia tämän vuoden euroviisu levy, sillä kisassa oli mukana niin loistavia biisejä smile

Mirmei

Ratsass`

Greedy Businesswoman

PostPosted: Sun May 25, 2008 10:56 am

Viisuja on ihan kiva ohimennen vähän vilkasta,
mikään suuri fani en ole.
Teräsbetoni oli kyllä pohjanoteeraus.
PostPosted: Tue May 27, 2008 7:53 am

Tykkäsin Portugalin ja Albanian viisuista aika paljon. Bosnia-Herzegovina ansaitsee kunniamaininnan.
Ei Venäjän voittokappale nyt mikään täysi katastrofi ollut, mutta eipä se juuri kehujakaan ansaitse. Kuten eivät myöskään juuri muut Top10-sijoituksille yltäneet.

Muuten tämän vuoden viisujen taso oli kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus, ainakin esikarsintojen perusteella. sweatdrop

Voyagerious

Ratsass`

Greedy Businesswoman

PostPosted: Tue May 27, 2008 12:31 pm

Oon sitä mieltä että Cristal Snow olis pärjänny paremmin ku Teräsbetoni. neutral
PostPosted: Wed May 28, 2008 1:35 am

No, kyl sitä on kieltämättä nyt pettynyt.

Itä-Eurooppa äänesti Venäjää ja en voi olla ajattelematta, että (vain) sen takia, koska se on Venäjä, iso ja mahtava maa, joka pomottaa noita pikkumaita.

Ja Turkki vie Suomen pisteet. xp No, parempi onni seuraavalla kerralla. Toivottavasti ensi vuonna lähetetään joku balladi Venäjälle, se olisi kivaa vaihtelua näiden rokkibändien jälkeen.

Mutta ajatella, että Ruotsi pääsi finaaliin tuomariäänin! eek

Heh, Ruotsin diivasta puheen ollen. Ei parane valittaa, että me ei äänestetty Pohjoismaita. Norjahan sai tusinat Suomelta! Että niin. 3nodding

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Mirmei

PostPosted: Wed May 28, 2008 1:05 pm

Heh, se Ruotsin ilmestys oli kyllä sellanen alien, että meinasi pää irrotta kun sellasta joutui katsomaan. Anteeksi nyt vaan, ei herunnut täältä pisteitä eikä sydämiä biggrin
Mulla pyörii koko ajan tuo Turkin viisu biisi mielessä, kerta kaikkiaan tykkään siitä...
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces