Big Brother.. |
..on parasta realitya |
|
26% |
[ 4 ] |
..menettelee |
|
26% |
[ 4 ] |
..saisi painua niin pitkalle kuin pippuri kasvaa |
|
46% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 15 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 1:53 am
Tanaan se alkaa, nimittain Suomen ensimmainen Big Brother.
Mita mielta olet formaatista ja yleisesti? Kannattiko Suomen lahtea mukaan omalla Big Brotherillaan? Aiotko seurata? Taalla voit kertoa yleisesti mielipiteesi Big Brotherista! Puhetta myos muiden maiden verioista!
Itse olen aikamoinen BB -fani. Olen katsonut kaikki brittien BB:t mita Subbarilta on tullut ja olen kylla jaanyt koukkuun. Ja nyt kun se Suomeen tuli, olin ihan innoissani. Mutta en kuitenkaan niin innoissani, etta olisin hakenut kisaamaan sinne.
Tuossa pari viikkoa sitten kuulin, etta digin kaapelin kautta olisi mahdollista hankkia Big Brother 24/7 -kanava, niin melkein hypin innosta ^___^ Hankinkin viime viikolla sitten itselleni dikiboksin ja kaapelikortin ja kyseisen kanavan. Nyt voin siis seurata BB elamaa vaikka ympari vuorokauden halutessani.
Innolla odotan mita tuleman pitaa ja viikkotehtaviakin ^___^
Nyt on teidan vuoronne avautua!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 8:19 am
Mina olen jaksanut niinkus, nain paljon ottaa selvaa Big Brotherista. Mika siina on idea? Ihmiset istuu talossa ja valilla puhuu paskaa toisistaan?
Joskus vilkaisin kyseista ohjelmaa, mutta naytti niin totaalisen tylsalta etta heti vaihdoin kanavaa. Nyt haluaisin tietaa miksi kaikki siita niin vouhottaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 11:19 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 12:06 pm
En yha edelleenkaan omista telkkua,joten se siita Big Brotherista.Brittien versiosta kylla tykkasin ja yleensakin realily-ohjelmat on hauskaa ajankulua.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 12:16 pm
Siis ei n�in... Idea tosiaan on p�hkin�n kuoressa ett� ihmiset istuu talossa ja puhuvat v�lill� paskaa toisistaan... Kun se ensimm�inen Isoveikka tuli, mie katoin sit� jonku aikaa, mutta alko seki maistumaa jo puulta... JA NYT T�M�!?
Siis toi ja muut realityt pit�s pist�� johonki poikottiin perkele! Ei niill� kukaan mit��n tee, paitsi ett� ne sy� helvatun hyv�� ohjelma aikaa, johon vois sijottaa vaikka jotain MUUTAKIN... toinen perkele on ne vatun mobiilipelit, mutta niist� en edes alota stare
Mutta pointtina se, ett� mie alan pikku hiljaa arvostamaan jo Yleisradion ohjelma tarjontaa, joka sis�lt�� kaikki FST:t ja muut hilipatitippanit, enemm�n ku MTV3:n paskaa.... jos ei tule k�sikirjotettua realitya, ni tulee mobiili pelej�... v�liss� uutiset, mutta eik�h�n neki perkeleet kohta ole joko mobiili peli� tai realitya... tai molempia! aina joka p�iv� ��nestet�� sen p�iv�n uutisjuontaja ja sitte se heppu saa kertoa uutiset samalla ku se v�istelee vesi-ilmapalloja joita voi tekstiviestill� heitt�� sen p��lle... stare
EDIT: ja kaiken lisäks siihen on pistetty semmonen helvetin "myymme-imagolla-emme-musiikilla" -bändi soittamaa sen tunnarin... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 11:14 pm
Aiheesta vahan poiketen, mutta kai olette huomanneet, etta ylellakin on ajauduttu reality-henkisiin dokumentteihin?! Esimerkiksi juuri sunnuntai-iltana katselin ylelta, kuinka 15-v nuoret oli pantu 1950-luvun kouluun elamaan kuin 1950-luvun lapset. Ihan reality-sarjaa, vaikka mukana olikin myos 'historiallista informaatiota' (Siis lahinna siita, kuinka vanhalla kurinpidolla myos nykyteinit saadaan pitamaan turpansa kiinni)
BB... joo... Onnee... Sinaansa mulla ei ole ohjelmaa tai formaattia vastaan mitaan, mutta se kauhea ennakkomaininta on saanut mut jo valmiiksi vihaamaan koko ohjelmaa. En seurannut kuin joskus harvoin sattumalta niita englantilaisiaversioita, joten tuskin tahankaan pahemmin tuhlaan aikaani.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 30, 2005 12:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 30, 2005 3:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 30, 2005 3:59 am
Mita iloa on parisangyista kun niissa ei kuitenkaan mitaan tapahdu neutral
...JANYTMENIHERMOT! *heittaa television ulos* Olen sen jo kolmesti tanaan avannut ja mita sielta tulee? Rantalenttista! Mie menen ja kynsin noihin osallistujen ja tuon bikiniakan silmat paasta... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 30, 2005 7:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 9:38 am
Eihän siinä muuten mitään vikaa ole koko realityssa tai big brotherissa, muttakun ne ei selvästi ole aitoja ne ihmiset!! gonk se minua häiritsee ja sangen kiukuttaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 9:45 am
Hankkikaa Discovery Channel. Sielt tulee aina jotai katsomisen arvoista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 10:11 am
Pikku-Timppa Eihän siinä muuten mitään vikaa ole koko realityssa tai big brotherissa, muttakun ne ei selvästi ole aitoja ne ihmiset!! gonk se minua häiritsee ja sangen kiukuttaa Ja jos ne on aitoja, niin sita katsoessa kuolee tylsyyteen xD Kun televisio tunkee paskaa, olen hyvin iloinen etta tahankin kapykylaan on kirjasto keksitty. Siita en ole iloinen, etta en tajunnut siella kayda... *tahtoo lukea uusiksi vampyyrikronikoita*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 11:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 12:38 pm
Pikku-Timppa Se ois kyll� hauskaa jos ne ois aitoja suomalaisia, mutta niille pistett�is joka p�iv� hurjat k�nnit... Suomalainen perusluonne, niin on k�mpp� remontissa aika nopeasti... ...mutta piru vie ois kyll� mielenkiintosta blaugh Jos annettaisi niille viela puukot tai haulikot. Voittaja on se joka selviaa hengissa. Ja koska suomalaiset on itsemurhaan taipuvaisia, kukaan ei kuitenkaan selviaisi, ja seuraavan BBn palkinto olisi entista suurempi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|