|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 1:50 am
(ÄNTLIGEN FINAAAAL, orka förlja hela skiten)
Nån som kolla på det igår?? Jag kan inte fatta att Charlotte Perreli vann...jag ville att Linda Bentzing skulle vinna x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 1:58 am
Lordi försämrade allt, efter förra året så förstod jag att melodifestivalen är ner för räkning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 2:19 am
Sonozaki-Chan Lordi försämrade allt, efter förra året så förstod jag att melodifestivalen är ner för räkning. Va?? Melodifestivalen har väl alltid sugit? O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 2:24 am
fixfax Sonozaki-Chan Lordi försämrade allt, efter förra året så förstod jag att melodifestivalen är ner för räkning. Va?? Melodifestivalen har väl alltid sugit? O_oJo, men de lyckas år för år göra det ännu värre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 3:05 am
Sämst att Perrelli vann D: Jag ville att de skojiga gubbarna i röd kostym skulle vinna, de ägde sönder crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 3:40 am
 .::Jag ser inte på melodifestivalen::. så alla mina kompisar som är melodinördar får ångest när de försöker prata med mig om melodifestivalen 8D

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 4:00 am
jag tror att vi kommer förlora stenhårt i eurovision, iofs beror de ju på hur dåliga alla andra länder är. Jag tycker att Amy D, Nordman eller tvillingarna skulle vunnit, då hade vi nog haft större chans i Serbien. d:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 4:11 am
Svea Viking jag tror att vi kommer förlora stenhårt i eurovision, iofs beror de ju på hur dåliga alla andra länder är. Jag tycker att Amy D, Nordman eller tvillingarna skulle vunnit, då hade vi nog haft större chans i Serbien. d: Naj, naj. I love Europe! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 4:16 am
Sibel skulle ha vunnit!!! Elr Nordman 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 4:36 am
Jag tycker att rätt låt vann! : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 4:45 am
jag såg d.. brukar alltid se.. d e som tradition.. jag brydde mig inte så mkt i år om vem som van.. bara inte Christer Sjögren eller Frida feat. Headline xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 8:03 am
NORDMAN, NORDMAN, NORDMAN!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 8:48 am
Jag tittar aldrig på det. Jag är allergisk mot dålig tv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 9:33 am
Svea Viking jag tror att vi kommer förlora stenhårt i eurovision, iofs beror de ju på hur dåliga alla andra länder är. Jag tycker att Amy D, Nordman eller tvillingarna skulle vunnit, då hade vi nog haft större chans i Serbien. d: Heja på Amy Diamond?! >XD du ska skämmas xD a**å hon ska ta o vända sin röv till den LILLA melodifestivalen..annars ser det bara löjligt ut. Det är ju melodifestival för vuxna, så man borde vara 18 år D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 9:35 am
irori jag såg d.. brukar alltid se.. d e som tradition.. jag brydde mig inte så mkt i år om vem som van.. bara inte Christer Sjögren eller Frida feat. Headline xD nää xD man tror ju snart att Christer ska ta o vinna ..-_- men Patrik Isacsson o bandet borde ha vunnit den där platsen iställer för Frida f Headline!!! D'8< "Jag längtar att ha dej tillbakaa-aa...lalalaa..."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|