|
|
|
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 4:50 pm
Har just kommit hem från bokrean xD jag e ju en såndär nörd som måste gå på natten blaugh hitta däremot inga böcker på rea.. men köpte 2 andra ^^; umm.. sooova nu whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 5:51 pm
tyvärr, jag har bibliofobi sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 4:36 am
 .::OMG, NEJ!::. har den redan börjat? jag som inte har några pengar! ;__;

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 9:17 am
jupp! igår natt C: aww.. du får sjunga lite på gatan kanske? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 10:00 am
Tebasile  .::OMG, NEJ!::. har den redan börjat? jag som inte har några pengar! ;__;

: P har 2k i plånboken : P tror att jag ska köpa ngt : )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 10:20 am
brukar alldrig köpa något på bokrean, lånar det syrran köper istället whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 12:08 pm
irori jupp! igår natt C: aww.. du får sjunga lite på gatan kanske? xD ekh...har du några fler tips? xD det är nog jag den enda som behöver mest pengar nu x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 3:34 pm
Kaito-Tena irori jupp! igår natt C: aww.. du får sjunga lite på gatan kanske? xD ekh...har du några fler tips? xD det är nog jag den enda som behöver mest pengar nu x'D hmmmm.. låna? ha loppis? baka kakor o sälj? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 3:35 pm
NeRo OaK Tebasile  .::OMG, NEJ!::. har den redan börjat? jag som inte har några pengar! ;__;

: P har 2k i plånboken : P tror att jag ska köpa ngt : ) kul! xD hoppas du hittar nå C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 3:39 pm
Fujiwara-Akira brukar alldrig köpa något på bokrean, lånar det syrran köper istället whee smart! xD så gör syrran oxå ^^ lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 10:55 am
 .::På fredag ska jag iaf iväg och kolla på böckerna::. kanske kan snylta till mig någon bok. (:

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 11:47 am
Köper inte så mycket böcker =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 12:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 1:31 pm
irori Fujiwara-Akira brukar alldrig köpa något på bokrean, lånar det syrran köper istället whee smart! xD så gör syrran oxå ^^ lol på tal om det .. Vart är fjuff >OO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 2:20 pm
[ M.I.A ] irori Fujiwara-Akira brukar alldrig köpa något på bokrean, lånar det syrran köper istället whee smart! xD så gör syrran oxå ^^ lol på tal om det .. Vart är fjuff >OO ja visst saknar ni henne! gonk jag me! hon har så mkt o göra me skolan o alla kurser o så som hon pysslar me så hon hinner nästan aldig va inne :/ o när hon väl kan sitta vi datorn så spelar hon mest Flyff xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|