|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 4:01 am
Till Tyskland, Berlin. Jag ska ligga på playan hela dagen och bara steka mej i Berlins varma sol, de ni!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 4:44 am
Ligga på playan? rofl Det gå väll inte ens i Berlin... vad jag kan minnas så finns det inga stränder och det är väl inte ens varmt nu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 5:42 am
Miss Sweden of 83 Ligga på playan? rofl Det gå väll inte ens i Berlin... vad jag kan minnas så finns det inga stränder och det är väl inte ens varmt nu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 6:29 am
Kaito-Tena Miss Sweden of 83 Ligga på playan? rofl Det gå väll inte ens i Berlin... vad jag kan minnas så finns det inga stränder och det är väl inte ens varmt nu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 7:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 9:06 am
Vad pratar ni om?? Playan i Berlin är ju grym.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 1:11 am
Har dom vart o soligt i Tysklan! O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 1:19 am
Det är väl inte varmt där nu? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 1:21 am
Det finns väl en sån där inomhusstrand i Tyskland?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 1:22 am
fixfax Det finns väl en sån där inomhusstrand i Tyskland? Så kan de ju vara o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 1:29 am
fixfax Det finns väl en sån där inomhusstrand i Tyskland? Jahaa... : O En kluring!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 9:04 am
Hej pa er!
Sitter pa ett internet cafe i Berlin nu, och ni ska bara se min bränna! Muren gick precis brevid stranden visade det sej och mur resterna funkar utmärkt som skydd mot solen.
Aja maste dra nu, ni vet solen börjar ga ner nu, ha det bra Dalahästen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 11:22 am
DrCarl Hej pa er! Sitter pa ett internet cafe i Berlin nu, och ni ska bara se min bränna! Muren gick precis brevid stranden visade det sej och mur resterna funkar utmärkt som skydd mot solen. Aja maste dra nu, ni vet solen börjar ga ner nu, ha det bra Dalahästen!  GET HIM!!! :SCREAM:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 11:30 am
snelhest DrCarl Hej pa er! Sitter pa ett internet cafe i Berlin nu, och ni ska bara se min bränna! Muren gick precis brevid stranden visade det sej och mur resterna funkar utmärkt som skydd mot solen. Aja maste dra nu, ni vet solen börjar ga ner nu, ha det bra Dalahästen!  GET HIM!!! :SCREAM: YESSIR! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 2:57 pm
Hemma i kalla Sverige igen *brrr* kallt här om man jämnför med Berlin så klart, Berlin var ju en riktigt party stad faktiskt, inte mycket som slår en kall öl på stranden wink
visar min bränna på begär 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|