|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 10:42 am
japp, den har man sett många gånger i valentine forumet. Men nu har jag läst lite och förstått varför den är olaglig, Den är emot TOS och därför rekomenderar jag att ni anmäler inlägget med den länken.
En link som finns i tråden jag har gjort i DH Så stog det där:Saikatsu The "mirror code" is a chunk of PHP that grabs the viewer's account information and loads in their avatar data on the spot... every time it's viewed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 10:59 am
...jag fattar fortfarande inte varför det är förbjudet ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:06 am
Tenglina ...jag fattar fortfarande inte varför det är förbjudet ninja om jag har fattat rätt så om du har tillexempel sett din avatar på en sån mirror länk många gånger då kan man hacka din konto.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:09 am
[ M.I.A ] Tenglina ...jag fattar fortfarande inte varför det är förbjudet ninja om jag har fattat rätt så om du har tillexempel sett din avatar på en sån mirror länk många gånger då kan man hacka din konto.what?! Nu sticker jag!! eek Tack för infon!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:11 am
Nä, ta det lugnt och läs den HÄR
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:17 am
oh, förlåt tenglina sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:20 am
Jag har läst men jag fattar fortfarande inte vad den gör confused Jaja.. vet ni nått kul? mrgreen Nått ljushuvud att hade kommenterat en mod och inkluderat koden! Harrharrharr!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:21 am
[ M.I.A ] oh, förlåt tenglina sweatdrop äsch, det e lungt ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:32 am
LostWithin Jag har läst men jag fattar fortfarande inte vad den gör confused Jaja.. vet ni nått kul? mrgreen Nått ljushuvud att hade kommenterat en mod och inkluderat koden! Harrharrharr! LOL XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:41 am
LostWithin Jag har läst men jag fattar fortfarande inte vad den gör confused Jaja.. vet ni nått kul? mrgreen Nått ljushuvud att hade kommenterat en mod och inkluderat koden! Harrharrharr! Hehe ^^ Jag fattar inte heller men jag blir inte hackad iaf pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 12:38 pm
mirrorkoden är en stor bit av PHP som tar kontons information som visas på den länken, varje gång man visas på den. *översatt bara från första inlägget*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 9:47 pm
i det stora hela gör länken att gaias surverar måste jobba hårdare än vanligt eftersom att de inte är en vanlig bild fil. detta är också en glitch och sådana får man inte överanvända.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 1:05 am
Svea Viking i det stora hela gör länken att gaias surverar måste jobba hårdare än vanligt eftersom att de inte är en vanlig bild fil. detta är också en glitch och sådana får man inte överanvända. borde dom inte skriva ett mail om det =/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 1:28 am
Scouten_The_Angel Svea Viking i det stora hela gör länken att gaias surverar måste jobba hårdare än vanligt eftersom att de inte är en vanlig bild fil. detta är också en glitch och sådana får man inte överanvända. borde dom inte skriva ett mail om det =/ eftersom mirrorlänkar har varit populära förut så antar jag att de har tagit upp frågan förut. men jag själv hade aldrig hört talas om detta förut. så de borde ha varit i början av 2005 eller 2004 xP
edit: //Svea Viking
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|