|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 12:38 pm
Så, nu har dom kommit ut..
Vad tycker ni om grejerna? Vilken/vilka är snyggast?
Time machine Snow queen Frostbite
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 12:40 pm
Personligen vill jag ha 2 frostbite och 2 snow queen
Förhoppningsvis så går dom ner om ett par dagar, så då köper jag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 12:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 12:51 pm
inte råd med ngn av dem så kag orka inte bry mig...såvida ingen skänker en sån till mig som julklapp! ^^) vore snällt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 12:52 pm
jaa! fiina! smile fast jag har inte lyckats köpa dom än crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 1:25 pm
jag ska fixa 1 svärd till och en snow witch :3 men jag behöver pengar xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 1:46 pm
Wiieee mig inte vara ensam trots allt XD
Fast den där time machine (hette den så?) var inte så speciellt snygg - såg mest konstig ut O_o Vad ska den föreställa? En klocka eller? *fniss*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 1:55 pm
Cassandra G Varcolaci Wiieee mig inte vara ensam trots allt XD Fast den där time machine (hette den så?) var inte så speciellt snygg - såg mest konstig ut O_o Vad ska den föreställa? En klocka eller? *fniss* jo.. den tyckte jag inte om... konstig sak o.O fast nu har jag lyckats köpa dom andra! fiina!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 2:04 pm
Jag gillade snarare den där time machine saken.. äh. Ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 2:39 pm
Har inte kollat jättenoga på allt, men de ser ut att va fina grejer smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 3:45 pm
Cassandra G Varcolaci Wiieee mig inte vara ensam trots allt XD Fast den där time machine (hette den så?) var inte så speciellt snygg - såg mest konstig ut O_o Vad ska den föreställa? En klocka eller? *fniss* om du är bekant med begreppet Steampunk, HG Wells samt 1800-tals Sci Fi kommer du att älska den. det är första gången på länge jag sett nåt så underbart som den heart Steampunk = heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 5:04 pm
Jag vill ha alla 3 'hihi mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 5:49 pm
Svärd blir alltid skit dyra fort smile
Så jag ska köpa typ 2 så innom 5 månader kommer dom vara värda minst hmm 100k eller mer smile ni ser ju på ninja svärden. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 8:10 pm
jonge Svärd blir alltid skit dyra fort smile Så jag ska köpa typ 2 så innom 5 månader kommer dom vara värda minst hmm 100k eller mer smile ni ser ju på ninja svärden. whee vet inte om flame svärden blev så värdefulla.... men dom här kanske blir det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 16, 2007 3:09 am
DrCarl jonge Svärd blir alltid skit dyra fort smile Så jag ska köpa typ 2 så innom 5 månader kommer dom vara värda minst hmm 100k eller mer smile ni ser ju på ninja svärden. whee vet inte om flame svärden blev så värdefulla.... men dom här kanske blir det. det var för att det var en svacka just då. allt gick ner och eld+svärd är ju såklart väldans populärt så det blev ett överflöd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|