|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 8:45 pm
JAAA!!! äntligen efter att ha spelat i över 100 timmar så har jag klarat ut Final Fantasy XII, det tog hela natten i slutet, men det var det värt.
Det bästa roll spel jag har spelat på länge, och nu kännes det bara tomt....
Vad ska man hitta på nu? Borde jag spela God of War eller skafa Rouge Galaxy?
Det är så underbart nu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 10:03 pm
kul! : D själv har jag inte börjat en xD spelar fortfarande FFX :B lika kul fortfarande xD
lägger man ihop mina games så har jag över 200 timmar speltid C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 3:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 6:37 am
razz nice... grattis... själv kom jag bara till sandsea o då upptäkte jag att jag låg ca 4-5 levlar efter vad jag borde... (e jag inte skill som klara bossarna ändå^^) och då orcade jag inte börja levla... så jag slutade spela och nu har jag lånat ut det till en kompis... får väll klara ut det nån gång senare antar jag^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 6:53 am
Jag skaffar det inte förren det portas till PS3 eller att någon firmware skapas till PS3. mad
God of War lätt.
EDIT: Go for a Wii instead. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 7:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 7:45 am
jag har inte orkat spela klart FFXII xD håller på med KH
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 9:17 am
Svea Viking kul! : D själv har jag inte börjat en xD spelar fortfarande FFX :B lika kul fortfarande xD
lägger man ihop mina games så har jag över 200 timmar speltid C: FFX spelade jag runt 240 timmar innan jag klarade ut. de första hundra timmarna gick till att klara hela spelet fram till Sin. 100 timmar senare så hade jag tränat och tränat. sen spelade jag lite random innan jag gick till Sin för sista gången... mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 9:19 am
Mr_RPG Jag skaffar det inte förren det portas till PS3 eller att någon firmware skapas till PS3. mad God of War lätt.EDIT: Go for a Wii instead. ninja Har alla playstation konsoller så jag behöver inte välja. Finns inte nåt med Wii som intresserar mej faktiskt, möjligtvis Smash Bros men inget mer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 9:20 am
Hinata92 jag har inte orkat spela klart FFXII xD håller på med KH KH har funderats på också... GAH! Så många spel, så mycket tid!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 11:49 am
danbanan razz nice... grattis... själv kom jag bara till sandsea o då upptäkte jag att jag låg ca 4-5 levlar efter vad jag borde... (e jag inte skill som klara bossarna ändå^^) och då orcade jag inte börja levla... så jag slutade spela och nu har jag lånat ut det till en kompis... får väll klara ut det nån gång senare antar jag^^ Hur går det med Kingdom Hearts då? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 12:48 pm
Go for the Kingdom hearts series<3 I love them... heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 1:11 pm
Åh, jag gillar inte final fantasy XII. Nog bara för att det tar en evighet att levla och jag aldrig kommer vidare >:[ Har spelat i 17 timmar och har lvl 17. Jag har fastnat vid en stor vägg som vill döda mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 1:43 pm
DrCarl JAAA!!! äntligen efter att ha spelat i över 100 timmar så har jag klarat ut Final Fantasy XII, det tog hela natten i slutet, men det var det värt. Det bästa roll spel jag har spelat på länge, och nu kännes det bara tomt.... Vad ska man hitta på nu? Borde jag spela God of War eller skafa Rouge Galaxy? Det är så underbart nu... Själv har man ju en fin sparplats på level 32 innan man går ner i lowtown första gången. xP Drobvirks Åh, jag gillar inte final fantasy XII. Nog bara för att det tar en evighet att levla och jag aldrig kommer vidare >:[ Har spelat i 17 timmar och har lvl 17. Jag har fastnat vid en stor vägg som vill döda mig. Antar du menar Demon Wall i tomb of raithwall. Du kan inte slå den på level 17 så du måste springa från den första. Har runt 11 timmar playtime eller nått på min lvl 32 save precis i början av spelet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 11:12 am
May Li danbanan razz nice... grattis... själv kom jag bara till sandsea o då upptäkte jag att jag låg ca 4-5 levlar efter vad jag borde... (e jag inte skill som klara bossarna ändå^^) och då orcade jag inte börja levla... så jag slutade spela och nu har jag lånat ut det till en kompis... får väll klara ut det nån gång senare antar jag^^ Hur går det med Kingdom Hearts då? ^^ xp för att vara ärlig har jag inte ens börjat rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|