|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 7:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 8:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 8:45 am
Marge var hemsk och de har förstört spiderpig! XD
Fick filmen hem idag ^^ Fast det är en julklapp till mamma och pappa ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 8:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 9:28 am
jag... jag.... guriapnjvifoiesdknfrioksadiesdhfvuirejdnfoijcnishdfnuiejhsdfiivbooiehfigohsfkcj903werhfijesdfwedsfjewdsjanfcwejdsafolxsalfcmpfåödlgäöv,dfvcn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 9:49 am
men'aa! >XD gud vad hemskt!! spindel-gris...spindel-gris ..tur att TV6 har fått hatbrev pga det då xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 10:00 am
Kaito-Tena men'aa! >XD gud vad hemskt!! spindel-gris...spindel-gris ..tur att TV6 har fått hatbrev pga det då xD Varför har 6:an fått hat brev för en dubbning? Oo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 10:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 10:47 am
May Li Kaito-Tena men'aa! >XD gud vad hemskt!! spindel-gris...spindel-gris ..tur att TV6 har fått hatbrev pga det då xD Varför har 6:an fått hat brev för en dubbning? Oo a**å tv 6 har fått hatbrev för att dom inte ville att the simpsons skulle vara på svenska, så sedan så ändrade tv6 på det o nu är det på engelska! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 11:23 am
O_O OMG... ta BORT!!! Marge lät värsta fult >___> Ifall de skulle dubba den till svenska kunde de iallafall inte försökt härma de engelska rösterna jue!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 12:01 pm
............ music were is my music !! need .. go .. get . that .. voice .. aout of my HEAD!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 12:31 pm
blää,vad fult! jag hatar dubbningar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 1:31 pm
Kaito-Tena May Li Kaito-Tena men'aa! >XD gud vad hemskt!! spindel-gris...spindel-gris ..tur att TV6 har fått hatbrev pga det då xD Varför har 6:an fått hat brev för en dubbning? Oo a**å tv 6 har fått hatbrev för att dom inte ville att the simpsons skulle vara på svenska, så sedan så ändrade tv6 på det o nu är det på engelska! xD Ja, så var det. The simpsons var dubbat till svenska först. Dock var det inte TV6 som fick hat brev, utan TV 3 som var dom första med att visa The Simpsons på svensk TV.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 4:20 pm
Umja O_O OMG... ta BORT!!! Marge lät värsta fult >___> Ifall de skulle dubba den till svenska kunde de iallafall inte försökt härma de engelska rösterna jue!! det var det som blev fel, just att dom försökte härma rösterna. allt lät bara helt utvecklingstört och min hjärna fick massive overflow
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|