|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 11:00 am
en ole pystynyt piirtämään vähään aikaan,koska en tiedä mitä piirtäisi
Ideoita confused confused confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 3:51 am
Piirrä vaikka, jotain mikä on tärkeetä sulle, gaia aveja heart tai vaikka maisema kuvia 3nodding Mimmosel tyylil sä piirrät?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 5:47 am
Mulla pari kuukautta sitten oli ihan sama pulma. Mut sit yritin piirrellä ihan ihme ihmisiä erilaisissa vänkyrä-asennoissa. Piirrä ihminen joka on jääny jyrän alle xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 2:14 am
GaaraSensei en ole pystynyt piirtämään vähään aikaan,koska en tiedä mitä piirtäisi I'll be your dream Itelläki tulee joskus art blokkeja, mutta kyllä ne yleensä menee ohi. Kuuntelet jtn musiikkia ja teet esim. fan arttia jostain lempihahmostasi ^^ tai sitten tuherrat johonkin vihkoon, ite teen niin aina domokun
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 3:11 am
Inspis tulee eri ihmisille eri asioista. :3
Iosin inspiraatiota voi kehittää, luulenpa näin. Ajattelutavan muuttaminen on fiksu veto, alkaa ajattelemaan asioita eri tavalla - etsii inspistä kaikista asioista, tekee asioista mielenkiintoisia itselleen. Esimerkiksi ihan tavallisia gaia avataria voi piirtää miljoonilla eri tavoilla.
Jos taas inspiraatio itsessään puuttuu, kannattaa aloittaa inspis-kansion kyhäämisestä, joka tapahtuu seuraavasti:
Avaa explorer. Luo uusi kansio nimeltä "pictures". Avaa moxilla. Lähde selaamaan kuvia netistä. Esim. deviantart, conceptart.org, 4chan, randomit sanat googleen... sitten vaan rälläät ympäri nettiä etsien kuvia. Tallenna ne, jotka jäävät mietityttämään tai saavat suun auki hienoudellaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 5:04 am
hmm.. piirrä sirkusta. Se on hauskaa. Piirrä erilaisia maisemia, esim. vesiputouksia. Millasta olet ennen piirtänyt? Oletko piirtänyt ihmisiä? Kokeile jotain täysin uutta. Piirrä itsesi. Piirrä sarjakuvaa. Suunnittele hahmot huolella, tee heille sukupuut yms. Suunnittele paikat huolella. Mutta älä piirrä mitään, minkä piirtämisestä et nauti! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 4:59 am
||Sell, and I'll sell your memories For fifteen pounds per year||
Minullakin on vastaavanlaisia tilanteita usein. >.< Minulla inspiraation palauttavat nämä asiat:
Muiden piirtämät kuvat Etenkin pro-piirtäjien piirrokset. Ei, en näe mitään järkeä mallista piirtämisessä toisesta piirustuksesta [jee, katsokaa kuinka hyvä kuva! Se on kyllä kopioitu jo kerran tehdystä piirustuksesta/maalauksesta, mutta..], mutta jonkin asian voi kyllä omaankin piirrokseen viedä, vaikka samantapaisen värimaailman tai ehkä jopa posetuksen, jos alkuperäiseltä piirtäjältä kysyy luvan. Ja joskus jostain taideteoksesta voi tulla jotain ihan muutakin mieleen ja ei kun piirtämään.
Musiikki Musiikki - vastaus kaikkeen! 8DD En tässä nyt rupea itseäni inspiroivia kappaleita luetella, kun en tiedä musiikkimakuasi ja muutenkin eri ihmisiä inspiroi hyvin erilainen musiikki. Mutta lempibändin/artistin musiikista, niin sävelestä kuin sanoistakin löytää helposti piirtämisen aiheita. Koeta vaikka kuvittaa joku lempikappaleistasi!
Ympäröivä maailma Jos on lemmikkeja, niitä on kiva piirtää, ihan vaikka harjoituksen vuoksi. Jos niitä ei löydy, myös luonnon piirtäminen on hienoa ja paremman puuttessa voi vaikka piirtää omia tavaroitaan tai ystäviään.
||But just the good days||
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 3:54 am
star__child hmm.. piirrä sirkusta. Se on hauskaa. Piirrä erilaisia maisemia, esim. vesiputouksia. Millasta olet ennen piirtänyt? Oletko piirtänyt ihmisiä? Kokeile jotain täysin uutta. Piirrä itsesi. Piirrä sarjakuvaa. Suunnittele hahmot huolella, tee heille sukupuut yms. Suunnittele paikat huolella. Mutta älä piirrä mitään, minkä piirtämisestä et nauti! heart Mikäs piirtämiisen nero susta on tullu? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 9:46 am
Älä piirrä, tee jotain muuta.
Itse en ole pystynyt nyt taideopiskelujen alettua vapaa-ajalla piirtämään yhtään mitään. Tai siis omalla kämpillä, kyllä koulussa kaikki tuntuu sujuvan. Joten vaihda maisemaa.
Lukioaikana en voinut piirtää missään muualla kuin kirjastossa, erilaisista kirjoista sai niin hyviä ideoita. Tai sitten vaan piirsin kirjapinoja ja hyllyjä jne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 10:26 am
Omat ropehahmot, Gaia avatarit, kohtaukset tarinoista... Sellasia juttuja ite piirrän. On kyllä jo toista vuotta aika kuiva kausi piirtämisessä menossa. Nyt mietin, et ostasko piirustustabletin veronpalautuksilla vai meniskö se vaan hukkaan...
Niin, piirtämiseen voi myös innostaa uudet värit: öljy, pastelli, vesiväri, tussit, tai vaikkapa piirustuskurssi. Itselle elävän mallin piirtämiskurssit on aina olleet hyvin innostavia - ja niissä oppii valtavasti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 26, 2007 11:52 pm
Piirrä jotain mitä et ole ennen kokeillut suunnittele oma hahmosi piirrä mallista tai tuohon suuntaan mistä itse tykkäät
mutta itse saan inspikseni esim. luonnosta,elokuvista tai lukemistani kirjoista
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 8:04 am
Mä kyllä keksin mitä piirtäisi, mutta se yleensä tyssää siihen kun en osaa piirtää sitä crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 1:26 pm
no olisko tämmönen malli jos teet kaksi hahmoo vierekkäin rannalla... mun mielestä semmonen on ihan hyvä redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 7:23 am
mulla on sama ongelma... aattelin suunnitella jotai manga ukkeleita yms yms... mut ei inspaa crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|