|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 5:53 pm
Mowia mi Tygrys (albo rilwena, wedle uznania); wiosen 19 (ostatnie slodkie nascie). Jestem z Gdanska, ale mieszkam sobie w Poznaniu, studiuje etnolingwistyke i jako jezyk specjalizacyjny mam japonski. Lubie herbate, koty, ksiazki (Gaiman!), czekolade, m&a, cyberpunk, sztucznych ludzi i autokreacje. Nie lubie pozno konczyc zajec, watrobki, kompotu z suszonych sliwek, ludzi bez pomyslow. Mam obsesje na punkcie truskawek, koloru zielonego, liczby osiem. Co jeszcze? Hmm. Gram w WoW (serwer Azjol-Nerub) Blood Elf Priestem. Uzalezniona jestem od muzyki. czego slucham?  oczywiscie, ze mam deva. http://rilwena.deviantart.compytania? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 6:05 pm
aaa, ulubione anime: flcl, neon genesis evangelion, sailor moon, death note. no i klasyki typu gigi la trottola. lubie yuri. nie lubie yaoi. ulubiona postac: haruko z flcl i urd z omg. te wredne molestatorki, hehe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 8:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 11:56 am
mammimi jest nafajnieszjsza w FLCL wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 2:07 pm
w koncu ktos kto mieszka w gdansku xD Dokladniej mozna wiedziec gdzie? ;]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 1:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 7:58 am
opcy mammimi jest nafajnieszjsza w FLCL wink nie. haruko. haruko jest niesamowita *^^*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 7:59 am
Oi Dana Dana w koncu ktos kto mieszka w gdansku xD Dokladniej mozna wiedziec gdzie? ;] ależ ja wcale tam nie mieszkam. już. poznań, proszę panienki, poznań. ale jestem z niedźwiednika.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 8:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 10:53 am
nie. ale pokornie zaluje. cyberpunkiem interesuje sie jako subkultura (o ile mozna tak to nazwac). jednym z moich ulubionych filmow sa "hakerzy" z angelina jolie, z czasow, kiedy byla jescze ladna X3
|
 |
 |
|
|