|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 2:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 3:06 pm
nu ville jag iof inte höja så mycke.. så jag hörde inte precis va du sjöng. men det lät lite osynkat till musiken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 3:07 pm
LostWithin nu ville jag iof inte höja så mycke.. så jag hörde inte precis va du sjöng. men det lät lite osynkat till musiken? det var improviserat på en timme, så det är möjligt, men det ska vara så
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 3:08 pm
DrCarl LostWithin nu ville jag iof inte höja så mycke.. så jag hörde inte precis va du sjöng. men det lät lite osynkat till musiken? det var improviserat på en timme, så det är möjligt, men det ska vara så höhö^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 3:38 pm
Vilken genre hör musiken till?
För jag är fast i rock och metalträsket och är döv för allt annat XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 5:06 pm
Cassandra G Varcolaci Vilken genre hör musiken till? För jag är fast i rock och metalträsket och är döv för allt annat XD Ska
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 7:14 am
vad spelar du för instrument då? lät lite som en kompis släktings band, frukostklubben ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 8:44 am
May Li vad spelar du för instrument då? lät lite som en kompis släktings band, frukostklubben ^^ bas, men i den här sången sjöng jag bara
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 8:50 am
DrCarl May Li vad spelar du för instrument då? lät lite som en kompis släktings band, frukostklubben ^^ bas, men i den här sången sjöng jag bara jaha! :O men då måste jag ju lyssna igen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 8:52 am
May Li DrCarl May Li vad spelar du för instrument då? lät lite som en kompis släktings band, frukostklubben ^^ bas, men i den här sången sjöng jag bara jaha! :O men då måste jag ju lyssna igen! haha XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 9:43 am
razz inte för att gnälla a**å... razz men du sjunger ganska så kasst^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 10:47 am
danbanan razz inte för att gnälla a**å... razz men du sjunger ganska så kasst^^ och det tror du jag märker först nu razz det ska vara så, så där mysigt dåligt du vet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:54 pm
DrCarl danbanan razz inte för att gnälla a**å... razz men du sjunger ganska så kasst^^ och det tror du jag märker först nu razz det ska vara så, så där mysigt dåligt du vet hehe... nee... biggrin ja fattar va du menar.. biggrin mina idoler e grillmeisters... o de sjunger inte precis bra om jag säger så^^ du kan juh kolla på deras videos på min gaiaprofil.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 2:30 pm
danbanan DrCarl danbanan razz inte för att gnälla a**å... razz men du sjunger ganska så kasst^^ och det tror du jag märker först nu razz det ska vara så, så där mysigt dåligt du vet hehe... nee... biggrin ja fattar va du menar.. biggrin mina idoler e grillmeisters... o de sjunger inte precis bra om jag säger så^^ du kan juh kolla på deras videos på min gaiaprofil.. biggrin lolwut! vad var det där? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 4:29 am
ni hade svårt att höra vad jag sjöng antar jag, så här kommer texten!
Det var en gång när vi var ute i en skog Vi hade hittat ett lite hus vi skulle bo Vi hade några bitar med socker Sockret var det bästa som hänt Vi spelade trivial purisut med flit Det var nåt band på gotland där Sen spelade vi inte något mer Utan vi gick ut och såg på stjärnorna lalalalalalal-lalalalala-la Vi gjorde hattar utav Mofolium Mofolium är det bästa som finns Allting är utav Mofolium Mofolium hattarna skyddades oss mot världens farliga strålning ja Verkligheten hade vi kraschat på ett bord Den byggde vi ihop innan vi gick hem lalalala-lalalala-lalala-la Vi kollade på stjärnorna lite till Dom var fina dom var fina och dom flög över allt lalalala-lalalala-lalala-la Mofolium var spetsiga, kantiga, rutiga och skyddades oss mot allt lalalala-lalalala-lalala-la När vi sedan skulle gå en bit gick vi in istället Och jag passade in i gardinerna, i gardinerna Sherlox han blev 13 stycken av ungefär Lucas jagade rödaväskor med godis Erik minns jag inte ens var han tog vägen ens lalalala-lalalala-lalala-la Sockerbit var nog det bästa jag har ätit Den var god söt och fin lite fin så där lalalala-lalalala-lalala-la Tom & Jerry var nog bland det sjukaste jag har sett Tom & Jerry blev så stor att han spräkte en vägg Alla backade bort och sprang iväg lalalala-lalalala-lalala-la lalalala-lalalala-lalala-la Sockerbit var nog bland det bästa jag har käkat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|