|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:16 am
tror ni man kommer kunna behålla vampyransiktet efter eventet?
jag hoppas det allafall.. för jag vill lätt ha kvar mitt.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:32 am
Jaa... tror det i alla fall... som med zombieavatarerna, de finns ju fortfarande..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:39 am
jag hoppas det för jag vill det. men då vill jag oxå att det lägger till ansiktsuttryck.. för man vill ju inte se ut som en botoxnarkoman bara för att man är vampyr..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:42 am
lol.
Jag tycker deras ansikten var jättefula, så jag ska byta tillbaka när jag har alla grejerna... (om 4 poäng OwO) ...men det skulle ju vara kul om de fick vara kvar i alla fall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:42 am
Jag vill ha kvar det, är totalt kär i ögonen! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:43 am
Cassandra G Varcolaci Jag vill ha kvar det, är totalt kär i ögonen! ^^ på tal om ögon.. hur får ni det att se ut sånt me blod under? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:48 am
LostWithin Cassandra G Varcolaci Jag vill ha kvar det, är totalt kär i ögonen! ^^ på tal om ögon.. hur får ni det att se ut sånt me blod under? confused oculus magica 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:49 am
LostWithin Cassandra G Varcolaci Jag vill ha kvar det, är totalt kär i ögonen! ^^ på tal om ögon.. hur får ni det att se ut sånt me blod under? confused Återigen på tal om ögon - bara för jag har superior form och är vampyr...
SÅ HAR JAG INGA ögon X3
Den ni XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:51 am
det skulle va bra om man kunde välja, vanligt hud-eller denna 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 11:25 am
Kaito-Tena det skulle va bra om man kunde välja, vanligt hud-eller denna 3nodding mjo... de tycker jag oxå låter bra.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 11:48 am
danbanan Kaito-Tena det skulle va bra om man kunde välja, vanligt hud-eller denna 3nodding mjo... de tycker jag oxå låter bra.. biggrin jaa..och att det ska vara gratis o inte kosta flera miljoner gold x'<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 12:08 pm
Kaito-Tena danbanan Kaito-Tena det skulle va bra om man kunde välja, vanligt hud-eller denna 3nodding mjo... de tycker jag oxå låter bra.. biggrin jaa..och att det ska vara gratis o inte kosta flera miljoner gold x'< *Håller med*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 12:47 pm
Nanoi lol.
Jag tycker deras ansikten var jättefula, så jag ska byta tillbaka när jag har alla grejerna... (om 4 poäng OwO) ...men det skulle ju vara kul om de fick vara kvar i alla fall. wow den första jag sett som också tycker att dom e jättefula! : o Kompis?? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 4:10 pm
Cassandra G Varcolaci Kaito-Tena danbanan Kaito-Tena det skulle va bra om man kunde välja, vanligt hud-eller denna 3nodding mjo... de tycker jag oxå låter bra.. biggrin jaa..och att det ska vara gratis o inte kosta flera miljoner gold x'< *Håller med* razz mjo.. skulle vara typiskt om de kommer gå men att de kostar sjukt mycket pengar...skulle vara typiskt gaia.. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|