|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:46 am
Om det är nån häromkring som e en såndär "LANnörd" och har varit på "birdie" eller vet vad "birdie" är så kan ni juh alltid gå till min profil och kolla på mina VJfilmer^^ så kan ni juh längta till nästa år.. biggrin ^
EDIT:
efter som att majoriteten här inte verkar veta vad birdie är så ska jag upplysa om att det är ett LAN som hålls i Uppsala varje år.. jag ska oxå berätta att trotts att DreamHack är sveriges och världens störrsta LAN så e fortfarande Birdie sveriges bästa LAN... och till er som inte vet vad birdie är förnågot föreslår jag att ni kollar på Birdiefilmerna, Grillmeistersfilmerna, och DiscoCrewfilmerna på min profil.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 12:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 12:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 12:11 pm
Yoshy var på Birdie förra gången *nod*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 12:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 12:59 pm
WTF its You Yoshy var på Birdie förra gången *nod* whoo tufft^^ i år då a**å?!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 1:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 1:17 pm
jag var väl en av de lyckligt ovetande ett tag där, men sen så kom Du och förstörde mitt liv med den där äkligt dåliga låten!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 1:21 pm
May Li jag var väl en av de lyckligt ovetande ett tag där, men sen så kom Du och förstörde mitt liv med den där äkligt dåliga låten!!! vilken låt då?!? Dj Tess - Det var en gång en fågel??! den e allafall bättre än Lasers version
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 1:23 pm
danbanan May Li jag var väl en av de lyckligt ovetande ett tag där, men sen så kom Du och förstörde mitt liv med den där äkligt dåliga låten!!! vilken låt då?!? Dj Tess - Det var en gång en fågel??! den e allafall bättre än Lasers version precis den låten xd finns det alltså värre låtar?! eek sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 1:23 pm
Jag har faktiskt lanat en gång, men jag råkade somna då...hehe sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 1:26 pm
fixfax Jag har faktiskt lanat en gång, men jag råkade somna då...hehe sweatdrop många har en tendens att göra det när dem lanar för mycket^^ du skulle ha sett min kompis lillebror på birdie... han var typ helt död... men han spelade ändå... jag lovar att han inte ens minns nått^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 1:27 pm
May Li danbanan May Li jag var väl en av de lyckligt ovetande ett tag där, men sen så kom Du och förstörde mitt liv med den där äkligt dåliga låten!!! vilken låt då?!? Dj Tess - Det var en gång en fågel??! den e allafall bättre än Lasers version precis den låten xd finns det alltså värre låtar?! eek sweatdrop jaa.. biggrin kom in på MSN så ska jag skicka Lasers version till dig.. biggrin då kommer du tycka att Tess är riktigt bra.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 1:30 pm
danbanan May Li danbanan May Li jag var väl en av de lyckligt ovetande ett tag där, men sen så kom Du och förstörde mitt liv med den där äkligt dåliga låten!!! vilken låt då?!? Dj Tess - Det var en gång en fågel??! den e allafall bättre än Lasers version precis den låten xd finns det alltså värre låtar?! eek sweatdrop jaa.. biggrin kom in på MSN så ska jag skicka Lasers version till dig.. biggrin då kommer du tycka att Tess är riktigt bra.. biggrin ... nja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 1:33 pm
May Li danbanan May Li danbanan May Li jag var väl en av de lyckligt ovetande ett tag där, men sen så kom Du och förstörde mitt liv med den där äkligt dåliga låten!!! vilken låt då?!? Dj Tess - Det var en gång en fågel??! den e allafall bättre än Lasers version precis den låten xd finns det alltså värre låtar?! eek sweatdrop jaa.. biggrin kom in på MSN så ska jag skicka Lasers version till dig.. biggrin då kommer du tycka att Tess är riktigt bra.. biggrin ... nja eller vänta jag kanske kan hitta den på youtube... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|