|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 10:20 am
hej hej.. om ni vill snacka så har ni kommit till rätt ställe.. men jag vill ställa en fråga till alla er.. gillar ni halloween?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 10:21 am
vad väntar ni på!? skriv lite då!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 10:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 10:28 am
jag ville inte ha ngn.. sweatdrop sedan så orkade jag inte.. jag är lite slö XD sedan e jag inte helt säker på hur man gör..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 10:30 am
man måste ha en sån här, står på reglerna XD
Jag vill ha guuuuld..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 10:44 am
heh, Katara-You-are-so-sweet är lite ny kan man väll säga :b Känner den lilla filuren IRL smile
Men döh. Vi kanske kan hitta på något nu i veckan om inte jag åker till Kalmar! biggrin
Och fixa poll, lilla du ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 1:33 pm
jag började gilla halloween (mest från nu xD) Tror att jag nästa vecka ska gå ut me nån kompis på en bus-eller-godis promenad >>XD *evil face*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 1:37 pm
Kaito-Tena jag började gilla halloween (mest från nu xD) Tror att jag nästa vecka ska gå ut me nån kompis på en bus-eller-godis promenad >>XD *evil face* åååh, får man hänga på? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 2:01 pm
nja.. vet itne om jag e så jätteförtjust faktiskt... confused men halloween duger väll^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 3:15 pm
vet inte om jag gillar de elr ej.. har aldrig firat de. kan ju inte säg att jag jättegärna skulle vilja heller.. klarar mej bra utan att sno amerikanarnas högtider
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 27, 2007 3:13 am
Dalahästens bar Är väl där man snackar .. eller chattar So i think det redan finns en tråd. -och poll måste man alltid ha,Det ingår ju i reglerna!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 27, 2007 5:34 am
[ M.I.A ] Dalahästens bar Är väl där man snackar .. eller chattar So i think det redan finns en tråd. -och poll måste man alltid ha,Det ingår ju i reglerna! mycket riktigt.. biggrin de e dalahästens bar^^ men tråkigt nog så e det i princip bara jag och irori som har nappat på att prata där inne änsålänge
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 27, 2007 8:39 am
danbanan [ M.I.A ] Dalahästens bar Är väl där man snackar .. eller chattar So i think det redan finns en tråd. -och poll måste man alltid ha,Det ingår ju i reglerna! mycket riktigt.. biggrin de e dalahästens bar^^ men tråkigt nog så e det i princip bara jag och irori som har nappat på att prata där inne änsålänge det är just för att det bara är ni som snackar razz palla lägga sej i nån annans samtal
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 27, 2007 10:52 am
LostWithin danbanan [ M.I.A ] Dalahästens bar Är väl där man snackar .. eller chattar So i think det redan finns en tråd. -och poll måste man alltid ha,Det ingår ju i reglerna! mycket riktigt.. biggrin de e dalahästens bar^^ men tråkigt nog så e det i princip bara jag och irori som har nappat på att prata där inne änsålänge det är just för att det bara är ni som snackar razz palla lägga sej i nån annans samtal *Håller med*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 27, 2007 1:15 pm
Tjaa,, halloween är en kul grej biggrin Men jag brukar inte orka bry mig så värst. Vi har något slags spöke som säger "Happy halloween MWAHAHAHA" om man kommer i närheten av det... Förut hängde det uppe, men jag vet inte om det kanske har gått sönder nu :S Iallafall är det så nära jag någonsin kommit till att fira halloween.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|