|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 10:25 am
Hur fan kom du igenom Magnetic Cavern? D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 10:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 11:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 11:51 am
Mr_RPG Hur fan kom du igenom Magnetic Cavern? D; De e jag inte änns säker på att jag har XD; Det var evigheter sedan jag spelade Final Fantasy 4.. Jag fastnade vid någon himla spökvägg, och har inte spelat sen dess ._. Jag hade bara lite tråkigt dock, så jag tog några screenshots från youtube razz http://uk.youtube.com/watch?v=xkSilblew6k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 11:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 12:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 4:04 am
Jag spelar FF7 och FF9 på playstation XD
Men kommer inte vidare på 7:an :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 9:06 am
Cassandra G Varcolaci Jag spelar FF7 och FF9 på playstation XD Men kommer inte vidare på 7:an :/ Ajdå O: Vart har du fastnat då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 8:28 am
Själv har jag aldrig klarat FF7...
Av någon anledning så låste spelet sig alltid när man mötte Sephiroth i slutstriden. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 8:47 am
Dr._Phyx Själv har jag aldrig klarat FF7...
Av någon anledning så låste spelet sig alltid när man mötte Sephiroth i slutstriden. stressed Ah, va irriterande D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 9:19 am
Drobvirks Dr._Phyx Själv har jag aldrig klarat FF7...
Av någon anledning så låste spelet sig alltid när man mötte Sephiroth i slutstriden. stressed Ah, va irriterande D; Du skulle bara veta! :0!
Om man spenderar flera timmar på ett bra spel så borde det banne mig fungera hela spelet igenom! D':
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 9:35 am
Dr._Phyx Du skulle bara veta! :0!
Om man spenderar flera timmar på ett överskattat spel så borde det banne mig fungera hela spelet igenom! D': Du missade inget, förutom att han tar ca. 2h när man spammar [insert stakaste magin här] (kommer inte ihåg vad den hetter, det var iaf riddarna runt runda bordet-aktigt) med alla karaktärer på lvl 100 + all materia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 9:59 am
Mr_RPG Dr._Phyx Du skulle bara veta! :0!
Om man spenderar flera timmar på ett överskattat spel så borde det banne mig fungera hela spelet igenom! D': Du missade inget, förutom att han tar ca. 2h när man spammar [insert stakaste magin här] (kommer inte ihåg vad den hetter, det var iaf riddarna runt runda bordet-aktigt) med alla karaktärer på lvl 100 + all materia. hmm... låter inte så värst roligt, tur nog så är musiken bra. ;D
*börjar nynna till one winged angel*
Var det "Nights Of The Round" du menade? måste bara älska den! >:]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 11:07 am
Drobvirks Cassandra G Varcolaci Jag spelar FF7 och FF9 på playstation XD Men kommer inte vidare på 7:an :/ Ajdå O: Vart har du fastnat då? Oj ehhh.. det var så länge sen så jag kommer inte ihåg vad snubben jag skulle slåss mot hette. Kan kolla upp det där..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|