|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 11:50 am
Har du satt ett nytt rekord i hur många trappsteg du kan hoppa över idag? Eller gjort ett riktigt kap på exchange? Skriv det här i så fall!
Diskussioner tillåtna! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 11:51 am
Whee! Jag tog första posten i denna tråd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 11:52 am
Sakana-sama Whee! Jag tog första posten i denna tråd! Gwattis! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 11:53 am
OMAGAHD! Jag brukade se hur många trappsteg jag kunde hoppa över när jag gick i 8-9:an xd .. Minns inte hur många det var.. gonk Måste testa det igen nån dag.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 11:53 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:00 pm
Jag är häkligt stålt över snögubben jag och min klass snickarade ihop idag! mrgreen SPM1 hade bygt en skitstor snögubbe, säkert mer än 2meter hög.. Ett kön på var sida.. Vi var ju tvunga att vara värre. Skulle inte förvåna mig om det blev en 3.5 meter hög i alla fall den där saken. Kanske mer... Den fick även en enorm *biip*... Mycket fint mästerverk! Och den emst givande mediakomunikationslektionen jag pluss några till i klassen har haft wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:10 pm
Haha! Får ni betyg för snögubbar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:11 pm
Nidder Haha! Får ni betyg för snögubbar? Uuh.. Va? *fattar inte* Tja.. Kommer vaktmästaren så har vi en plan på att säga att det är en tass eller nåntign.. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:12 pm
Nightmare Asura: Jaa.. det beror väl lite på vilka trappsteg det är också.. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:14 pm
Valkyria86 Nidder Haha! Får ni betyg för snögubbar? Uuh.. Va? *fattar inte* Tja.. Kommer vaktmästaren så har vi en plan på att säga att det är en tass eller nåntign.. <.< xd Jo, alltså jag menar eftersom man gör dom i skolan borde bildläraren betygsätta dom...? sweatdrop (eller inte)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:17 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:19 pm
Miradjii ( Ville bara p�peka att det stavas Diskussioner ) ninja Oh, no!! Och jag som brukar vara så noga med sånt! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:19 pm
Nidder Valkyria86 Nidder Haha! Får ni betyg för snögubbar? Uuh.. Va? *fattar inte* Tja.. Kommer vaktmästaren så har vi en plan på att säga att det är en tass eller nåntign.. <.< Jo, alltså jag menar eftersom man gör dom i skolan borde bildläraren betygsätta dom...? sweatdrop (eller inte)Jo, vi läser mediakomunikation så vi borde få mvg för att vi är så kreativa. men löäraren (som faktiskt är utbildad till bildlärare) verkade ganska grinig bara...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 12:21 pm
Valkyria86 Nidder Valkyria86 Nidder Haha! Får ni betyg för snögubbar? Uuh.. Va? *fattar inte* Tja.. Kommer vaktmästaren så har vi en plan på att säga att det är en tass eller nåntign.. <.< Jo, alltså jag menar eftersom man gör dom i skolan borde bildläraren betygsätta dom...? sweatdrop (eller inte)Jo, vi läser mediakomunikation så vi borde få mvg för att vi är så kreativa. men löäraren (som faktiskt är utbildad till bildlärare) verkade ganska grinig bara... Precis! Typiskt lärare.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|