|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 28, 2007 4:53 am
Wszak nei lubię o sobie opowiadać, ale wypadałoby coś wspomnieć. A więc....
arrow mam 19 lat arrow mieszkam w Poznaniu ninja arrow zwę się Asia arrow jestem ( a właściwie będę) studentką WSB arrow interesuje się Japonią, mangą, anime, tym, co się w kraju dzieje, trochę muzyką, książkami, informatyką i bardzo lubię kabarety biggrin ( fav=> KMN) arrow nienawidzę mieć mało kasy na Gai =.="
arrow ulubione anime ( głupio nie wspomnieć): Ghost in the Shell: Stand Alone Complex arrow Ulubiona manga: Hagaren ( czyli Fullmetal Alchemist) arrow ulubiony zespół muzyczny: L'Arc~en~Ciel
Mam nadzieję, że trochę przybliżyło moją sylwetkę. Chętni mogą mój prof odwiedzić, ale ostrzegam- wchodzicie na własną odpowiedzialność wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 1:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 12:14 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 4:29 am
Hyuu,miło widzieć znajomą twarz. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 5:23 am
Zetuś, Ciebie też przepuścili question biggrin *tul,tuli,tulimy mocno Zetkę^^*
I wojna skonczona, teraz cztery obozy sąjednawielkągaiowską rodziną wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 10:33 am
Wyłączając tylko chamidła, co przeklinały, wyzywały i psuły innym zabawę...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 3:29 am
Ufff...nikt się nei przyczepiłdo słowa "gajowska" sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 5:07 am
A czemu by się ktoś miał przyczepić? Ładnie to wyraziłaś. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 11:24 am
Suuuuuuure blaugh Jak pokazałam kolegom książkęNeila Gaimana, to od razu pochwycili "Gajmana" i zaczęli siez niego nabijać,ze niby gej stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 6:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 5:34 am