Ota keksi |
Kiitos! ^___^ |
|
90% |
[ 28 ] |
Ei kiitos, olen dietilla. |
|
9% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 31 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 8:08 am
Sain taman idean FFFin foorumeilta.
Eli siis. Kuinka hyvin tunnet muut taalta killasta?
Tarkoitus on siis se, etta tekisitte ensin teidan postausta edella mainitut kyselyt ja sitten tekisitte oman kyselyn, kirjoittaisitte muiden testeista saamanne tulokset tanne ja tietenkin antaisitte linkin omaan testiin.
Oma testini on tassa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 12:33 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 1:03 pm
30 on ihan hyvin, kun en nahnyt kysymyksia... crying Flashi ei ihan toiminut putkeen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 1:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 2:48 am
Yay. Mie sain Timpan kyselyst tulokseksi 60 ^___^
Samira: tarkoitus oli etta tekee testit ja katsoo sen perusteella kuinka hyvin tuntee vai tunteeko ollenkaan. Mieki Timpan kohalla muutaman veikkasin ja osa jopa meni oikein.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 3:03 am
Oh... Mepulta vain puolet oikein, olen todella... *krohom* loistava arvaamaan ja muistamaan asioita. Timpan testista jopa 7 oikein (lottovoitto). Teen itse myohemmin ja lisaan linkin tahan postiin, kun ehdin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 9:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 10:31 am
Juhuu, sain Mepun testista 70. :3 Vaikka arvailin aika monia vastauksia. Timpan testista sain puolet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 10:48 am
Huh,kylla makin sentaan jotain teista tiedan.Tassa linkki omaan visailuuni. Carmenin testi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 2:10 am
meppu Yay. Mie sain Timpan kyselyst tulokseksi 60 ^___^
Samira: tarkoitus oli etta tekee testit ja katsoo sen perusteella kuinka hyvin tuntee vai tunteeko ollenkaan. Mieki Timpan kohalla muutaman veikkasin ja osa jopa meni oikein. Mutta ei ole mitaan jarkea tehda koko testia kun en tunne koko henkiloa. Se olisi vain arvailua. x_x Toi juttu on paljon kivempi tehda sellaiselle jonka tuntee.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 7:04 am
Ma oon niin huono!!! crying En tunne ketaan... sain huonot pisteet, yhyy!! No mun on aika turha tehda tollasta testia, kun ei kukaan mustakaan tieda mitaan... ^^ Mutta kokeilkaa nyt... Testi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 11:08 am
Oh well... 2/10 tuosta kitimooglen testistä rolleyes No on se ainaki melkein puolet... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 11:28 am
Pikku-Timppa Oh well... 2/10 tuosta kitimooglen testistä rolleyes No on se ainaki melkein puolet... sweatdrop Hah ma tunnet sut paremmin! 3/10! blaugh Olisin varmaan saanut enemman jos olisin lukenut vaihtoehdot loppuun asti... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 11:31 am