Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 43 44 45 46 47 48 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Feb 17, 2011 1:09 pm
RoseArch
Grrrr, die Pokémon discussie met Kitty Ocean heeft een herinnering losgeweekt. Had eens Pokémon 4Ever uitegeleend en ik kreeg het terug ... het plastiekje was van de DVD case gerukt en de case was beschadigd ... gelukkig was het papiertje in orde


ik mag toch open op z'n minst excuses?
En dat is de reden dat ik ook zelden nog wat uitleen. Er is te veel beschadigd teruggekomen... of helemaal niet

En grrrr, die message balk (share page - system messages - quick links etc) is gemaximaliseerd maar wil niet meer geminimaliseerd ¬¬  
PostPosted: Thu Feb 17, 2011 1:19 pm
kittyocean
RoseArch
Grrrr, die Pokémon discussie met Kitty Ocean heeft een herinnering losgeweekt. Had eens Pokémon 4Ever uitegeleend en ik kreeg het terug ... het plastiekje was van de DVD case gerukt en de case was beschadigd ... gelukkig was het papiertje in orde


ik mag toch open op z'n minst excuses?
En dat is de reden dat ik ook zelden nog wat uitleen. Er is te veel beschadigd teruggekomen... of helemaal niet

En grrrr, die message balk (share page - system messages - quick links etc) is gemaximaliseerd maar wil niet meer geminimaliseerd ¬¬


1) Nope

En ik leen nooit meer wat uit. Ik ben zo twee spelletjes kwijt, een tamagotchi kapot, iets super vuil enz.

2) JE KAN DAT MINIMALISEREN? WOOT!  

RoseArch


kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 19, 2011 1:29 am
ik heb te weinig dozen of te veel boeken  
PostPosted: Sat Feb 19, 2011 1:56 am
Overgrootvader: "Weet je wat jij moet? Je moet eens gaan wandelen. Vijf kilometer of zo."
Ik: "Bwoa, ik ga liever fietsen."
Moeder: "Ja, maar wandelen is zo veel beter."
Ik: "Ik wandel echt niet graag."
Moeder: "Met u valt echt niet te praten hé"

>_>  

RoseArch


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Feb 20, 2011 11:37 am
de koppijn  
PostPosted: Sun Feb 20, 2011 12:07 pm
RoseArch
Overgrootvader: "Weet je wat jij moet? Je moet eens gaan wandelen. Vijf kilometer of zo."
Ik: "Bwoa, ik ga liever fietsen."
Moeder: "Ja, maar wandelen is zo veel beter."
Ik: "Ik wandel echt niet graag."
Moeder: "Met u valt echt niet te praten hé"

>_>


.... ik zou dan zeggen: dan ga je toch 10 km fietsen XD? Ik zou met elke beweging van mijn kind blij zijn XP

En ik baal er van dat ik na al die jaren Anime kijken nog niet genoeg japans ken om een anime un-subbed te volgen XD  

kittyocean
Captain


RoseArch

PostPosted: Mon Feb 21, 2011 7:17 am
Moeite in iets steken en er geen enkele reactie op krijgen




op alles wat je doet >_<  
PostPosted: Mon Feb 21, 2011 10:08 am
zou je opruimen maar omdat je ziek ben en er echt helemaal geen fut in heb niet gedaan
is je kamer genootje in ene vet boos en krijg jij geen kans om reactie te geven scream

en en en
dat alles voor je geregeld word van ja morgen ruim je je kamer op en ik zo van euh... en dan is het volgens haar geregeld. wat klopt hier niet stare  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 22, 2011 11:27 am
Mijn rug doet zeeeer crying  
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 11:36 am
kittyocean
ik heb te weinig dozen of te veel boeken


Of te kleine dozen


*zei ze jaren later*  

RoseArch


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Feb 23, 2011 12:59 pm
Oh, grote dozen heb ik zat XD Maar het moet nog wel te tillen zijn XP  
PostPosted: Wed Feb 23, 2011 1:36 pm
IJs gaat weg uit supermarkt, 3 smaken Ben&Jerry's crying (van daar waren ze ook in de aanbieding zie: the little things that make you happy)
en ik krijg af en toe een brain freeze... why? gonk *snif*  

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Feb 23, 2011 1:59 pm
die brain freeze krijg je omdat je gehemelte in contact staat met je holtes daarboven en die weer in contact met je hersenen en omdat je iets heel kouds eet en dat je gehemelte koud maakt maakt dat de lucht in je holtes ook koud en dat maakt ook dat je hersenen koud worden en dat is die brain freeze
genoeg info?  
PostPosted: Wed Feb 23, 2011 2:17 pm
jazeker O.o nice info, wist ik nog niet zo precies  

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Feb 24, 2011 1:44 pm
loving~dolphins
die brain freeze krijg je omdat je gehemelte in contact staat met je holtes daarboven en die weer in contact met je hersenen en omdat je iets heel kouds eet en dat je gehemelte koud maakt maakt dat de lucht in je holtes ook koud en dat maakt ook dat je hersenen koud worden en dat is die brain freeze
genoeg info?


...wow. Niiiiice. Thanks =D  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 43 44 45 46 47 48 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum